Roman Langer (RomanL)
15. 4. 2024 • 11:47
vzach
15. 4. 2024 • 11:28

Možná by byl užitečný ještě další graf - kolik zůstalo jednotlivým výrobcům na skladě neprodaných vozidel za ten 1Q 2024, a případně i meziroční srovnání těchto skladových zásob s 1Q 2023?

Martin Prokop
Martin Prokop
15. 4. 2024 • 9:00

útočí.... tak jistěže při stáří vozového parku 1x let je to drsný útok.
Připomíná to statistiky jak, že ve vegetariánských restauracích dává i víc než xx% veganské jídlo.

Mi Chal Ficus
Mi Chal Ficus
15. 4. 2024 • 7:18

Jestli to nepíšou v Autoforum.cz, tak tomu nevjeřym.

Pindulin
14. 4. 2024 • 23:43

K těm dvoum trololo podle mnou. Tesla vyrábí auta také v Číně a Čína je jen tupa montovna a vždycky bude. To nejí žádná výhra. Nechápu, ze se čínských aut každý boji. Ta auta jsou stejně špatná jako spalovací napodobeniny, jen do toho dávají super cool výbavu za méně peněz, ale jako celek je to zase špatně. Jediná dobra auta mají ty co jim navrhl někdo jiný.
A kvalitě Tesly doporučuji si jedno zkusit a ten samy den vyzkoušet stejně drahé spalovací konkurence.

Petr Vojvo
14. 4. 2024 • 18:06

Jelikož většina tesla se vyrábí v číně, tak čína vyhrává.

Petr Prochaska
14. 4. 2024 • 15:32

Tesla v podstatě nemá oproti čínské konkurenci technologický náskok. Autopilot nefunguje, některé baterie Tesla bere od číňanů. A cenově se konkuruje číňanům špatně. Kvalita nebyla u Tesly nikdy nic moc, takže tou se také konkurovat nedá.

Katikakus
Katikakus
14. 4. 2024 • 15:15

A bude hůř

Názor byl 3× upraven, naposled 14. 4. 2024 15:29

Určitě si přečtěte

Články odjinud