EF1-T: Nový čínský koncept elektrického pickupu silně připomíná Cybertruck od Tesly, má ale solární panely

Názory k článku

Eric888  |  29. 11. 2021 17:11  |  Microsoft Windows 10 Chrome 96.0.4664.55

bambusaci musi jet copy paste ve velkym.
kdyz zkouseli vymyslet auto, vysla jim z toho riksa. Donedavna jeste srali na ulici. Hlavne ze maji pro kazdej sutr sveta specialni pismenko a komunistickou stranu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
George2005  |  29. 11. 2021 17:33  |  Microsoft Windows 7 Firefox 51.0.1

No tak oproti tomu hranatému hnusu od Muska je tohle vrchol krásy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jehoVista  |  29. 11. 2021 18:07  |  Linux Firefox 94.0

"Z dostupných informací plyne, že toto vylepšení zvyšuje denní dojezd vozu o zhruba 56 kilometrů."Sorry, ale tohle je donebevolajici nesmysl. Ja tam vidim max. 3 m^2 panelu. Nejvyssi dosazitelny denni prumer slunecniho svitu na rovniku je kolem 300 W/m^2. Pronasobime to efektivitou clanku a tremi metry panelu a dostaneme 4 kWh/den. To je nejvyssi teoreticke maximum. Na to ujede Tesla model 3 nejakych 27 kilometru a tohle mi prijde jako trochu vetsi bumbrlicek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Federmann  |  29. 11. 2021 19:13  |  Microsoft Windows 10 Chrome 96.0.4664.55

Cybertruck od Tesly?To se autor trochu upsal, krom počtu kol a i ty má mnohem pěknější, se to moc nepodobá. Proti Tesle je to sakra jiná liga:
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch... EdisonFuture EF1-T je šestimístný, čtyřdveřový velký pick-up, EF1-V je pak na stejných technických základech postavený užitkový třímístný furgon. K mání budou, jak je dnes zvykem, konfigurace s různými počty motorů. Standard nabídne jediný o výkonu 470 koní a zrychlení 0–96 km/h za 6,5 s. Pickup EF1-T s ním utáhne 3 400 kg vážící vlek. Premium poženou dva motory silou 690 koní, na 96 km/h zrychlí za 4,5 s a utáhne 3,6 tuny. Analogické hodnoty pro třímotorové Super znějí 816 k, 3,9 s a 3,9 t. Dvoumetrovou ložnou plochu půjde za příplatek prodloužit na 2,44 m.
Zájemci si mohou doobjednat i netradičně řešené solární panely na střechu. Ty pokrývají nejen kabinu, ale při zavřeném krytu i korbu. Na furgonu pak budou pevné. K dispozici budou i zpětné kamery či speciální vyjímatelné hliníkové boxy na nářadí ve dveřích.
Dodávka EF1-V se bude nabízet pouze v jedno a dvoumotorové verzi. První, pojmenovaná Standard, se spokojí se 400 k, druhá Long Range pak s 690 k. Povolené hmotnosti přívěsů se neliší, stejně jako zrychlení 0–96 km/h. Podle verze pojme 7,4 nebo 11,3 m3 nákladu. Nic bližšího zatím společnost neoznámila, neznáme ani ceny. Budeme si muset nejspíš počkat až na Los Angeles Auto Show ve druhé polovině listopadu, kam se společnost SPI chystá.
https://fdrive.cz/clanky/dalsi-elektricky-p... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mumintroll  |  30. 11. 2021 21:41  |  Microsoft Windows 10 Chrome 96.0.4664.45

Vam preskakuje. Ved je to uplne ine auto. Teslu nepripomina ani keby som mal 10 promile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 22 PC zdrojů 650 W

Test 4K monitorů s úhlopříčkou 32"

Jak přes zimu sportovat doma