Elektrické letadlo Alice absolvovalo první zkušební let. Teď jej čeká boj s úředním šimlem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 85

Názory k článku

avatar
03. 10. 2022 08:24

Tady je zase sjezd hospodskejch chytroprdů, co maj ve všem jasno a viděj daleko do budoucnosti. Ale kdybys jim před pár lety řekl že všichni budou dobrovolně matlat telefony bez klávesnic s baterkou co vydrží sotva den tak se ti vysmějou že si total padlej na hlavu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 10. 2022 21:07

Jako starý pilot vim ze tohle je na ty dvě věci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2022 19:57

tohle je naprostý mrhání energií.
Pokud by bylo elektřiny všude dost, tak neřeknu, ale ani v USA si nemůžou všude uplně vyskakovat a tohle na 30 min letu spotřebuje tolik elektriky jako jedna domácnost za několik měsíců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2022 22:21

Vzdyt to ma vetule...to je pro socky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2022 20:27

nez se letadla "rozhybou" k presunu k elektrine bude v autoprumyslu jasno.letadla jsou pod takovou regulaci ze nez se neco vyvine a schvali tak to potrva. Verim ze si pockaji jak dopadnou auta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2022 18:54

Velká výhoda baterek v autech je možnost nabíjet doma a vyjíždět pokaždé s "plnou nádrží". Ale u letadel tohle nemá žádný význam a padá tím jedna z velkých výhod EV (aspoň z mýho pohledu - proto bych raději EV a ne vodík). U letadel si spíš dokážu představit nějaké syntetické palivo vyrobené z elektřiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2022 18:15

Jako letadlo do leteckých škol, na trénování okruhů, vzletů, přistání,.... se domnívám, že by to mohlo být úspěšné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2022 18:12

To se NIKDY neprosadí. Pokud tedy na to nebudou povinné dotace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2022 17:34

"Pro budoucnost elektrických letadel bude rozhodující vývoj menších a lehčích baterií, jež dokážou uchovat více energie."Nečekejte žádné výrazné pokroky, akumulátory už jsou velmi daleko v křivce klesajících výnosů.
A z toho důvodu nedává vývoj elektrických dopravních letadel žádný smysl. Resp. jeden smysl dává - hloupoučcí investoři do toho rádi lijí peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2022 17:16

2027 je reálnýDo roku 2027 můžeme očekávat velký pokrok v baterkách. Řekl bych, že solid state mohou dosáhnout i 2x vyšší kapacity než tam mají nyní.
Rozhodně v letectví se na nich šetřit nebude a bude se volit High End.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor