Elektrický skútr Gogoro Viva chce být Teslou na dvou kolech – láká především na nízkou cenu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 39

Názory k článku

avatar
02. 10. 2019 13:44

Nemyslím že by tu byl zájem o scootery do města za v přepočtu 50000,- ( +DPH+CLO+náklady ne záruku v EU)). jednak e scootery tu již jsou. A pak ty se spalovačem jsou podstavně levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 10. 2019 03:24

Proč někdo nevyrobí Felicii nebo Fobii s elmag motorcem a z lehčích materiálů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2019 21:29

uz nadpis se vylucuje..kdo to zase vymyslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 10. 2019 15:37

Elektrický skútr je hloupost, na rozdíl od elektrické koloběžky na to potřebujete: Řidičák, registraci, povinné ručení a helmu. Navíc je méně skladný a přitom má obdobný výkon a dojezd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2019 12:15

Jak může být Teslou na dvou kolech, když zároveň láká na nízkou cenu? Ty dvě věci si zcela odporují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 10. 2019 12:01

Musíme doufat, že globální oteplování není jen další prázdný slib politiků.
Pokud se v Česku konečně opravdu oteplí, tak pak by takovéto skútry bylo možné používat celoročně.
Ale za současných podmínek "verbálního oteplování" je skútr v našich končinách použitelný tak od května po možná září.
Po zbytek roku to je utrpení, na které platí jediné řešení: Auto+Webasto
Ale v zemích jako Itálie, Řecko či Španělsko to smysl dává - zvlášť když si uvědomím, jaké skútry tam jezdí nyní (staré, smradlavé).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 10. 2019 11:12

vypada ze se tlaci do evropy madrid pariz tak uvidime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 10. 2019 09:12

Dojezd 85km, to je fakt fail... Když blbá koloběžka ujede 45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2019 08:39

Ve městech hlavní problém je prostě parkování, u nás i v zimě. Bydlí se v bytových domech, na garáže často není místo, do výtahu to dát nemůžu. Až se tohle vyřeší, tak taková vozítka městům opravdu pomůžou (aspoň mimo zimu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2019 08:37

Konečně elektrické vozítko, co dává smysl. Ještě srazit cenu a zajistit možnost výměny baterie za nabitou v husté siti poboček a stane se z toho celkem praktické přibližovadlo do města a blízkého okolí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 10. 2019 08:19

Tak nevím, ale neumím si moc představit, že bych si koupil nový skútr a svou novou baterii místo nabíjení někde vyměnil za čert ví jakou. Baterie není láhev od piva, ale u elektrických dopravních prostředků typicky ta nejdražší komponenta.Tohle by mi dávalo smysl, kdyby se ty skútry neprodávaly, ale pronajímaly. U věci na operativní leasing mi je jedno, jestli mám starší nebo novější baterii, pokud to funguje. Stejně to není moje a patrně nikdy nebude, ale takhle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor