Tak dnes mají koloběžky vyšší dojezd i 100km a tohle jen 40?.
"bezemisní cesty do práce" ano, dá se říct, že cesta do práce bude (téměř) bezemisní. Ale o cestě k výrobě energie a samotného skútru už je to jinak.A jinak k opravě: "obyvatelé sídlišť, jež často nemají možnost nabíjení u domu." Předpokládám, že autor chtěl sdělit, že tu možnost nabíjení nemají obyvatelé sídlišť, ale napsal, že ji nemají ta sídliště.
Tak max dojezd 40 km znamená v mém případě reálně 20km.Vadí mně ta maximálka 45, tedy bude to brzdit městský provoz.
Ploužit se 45 km/h je o hubu i na maloměstě. Za peníze co stojí tyhle šidítka, se dá pořídit 125ccm skútr jedoucí přes 100km/h, kterej mi při každodenním dojíždění do práce stačí jednou za tři tejdny natankovat.
Je to o hubu, když všichni ostatní jezdí 55 km/h.Ale to je práce našich zákonodárců, ne japonských vývojářů.
zcela pravidelne na 60 jedu 80 a vetsina me predjizdi a velmi svizne😀mimo to je dobre mit moznost "uhnout" ujetim😀
No a ? Niu i Horwin ujedou i delší vzdálenost.
V zásadě nepřinesla nic nového co by tu nebylo již od jiné asijské konkurence. Bwt, stejný systém výměny baterek je i u sdílených moto/kolo, takže vlastně ani toto není nové. Jen se to snaží prodat hejlům jako super duper inovaci.
Video na nejaky recept o vareni, energie atd. Jak to souvisi s tematikou tohoto clanku?
No, a v benzinovém skútru stačí nalít benzin.
No a do kola nemusíte dávat nic, stačí šlapat 😉
No a pěšky nemusíš nic řešit 😂 to je zas přirovnání.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.