Elektrický supersport Volkswagen ID R stanovil nový rekord na Nürburgringu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

08. 06. 2019 16:37

Dovolím si vyslovit kacířskou myšlenku, že v tomto případě je úplně jedno jestli jde o elektro/benzín mobil. Při takovém to rekordu už tolik nezáleží na tom, jestli zrychlím o jednu, dvě setinky rychleji, nebo ne, ale spíš o to, jestli tohle auto dokáže zatáčku projet "jenom" 150km/h, nebo díky všemu možnému od aerodynamiky, přes pneumatiky až po aktivní řízení trakce zvládne tu samou zatáčku projet 200km/h a více. Tam se totiž ztrácí nejvíc času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2019 12:14

"Dokonce i s novým systémem DRS (Drag Reduction System) dokáže jet tento vůz maximálně 270 km/h"A proto třeba v čase 0:47 jede 307 km/h....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor