Problem je, ze je rozdil mezi tim co dokaze technicky nejlepsi baterka a co dokaze ekonomicky vyhodna baterka. Ano, pokud budou vyrobci kupovat a nasazovat baterie nejvyssi kvality, tak problem se zivotnosti nebude. Jenze s tim jak se vyrobci pod tlakem snazi vybojovat, alespon nejake marze na elektromobilech, tak zvlaste u levnejsich elektromobilu bude urcite snaha montovat co nejlevnejsi clanky s pofiderni kvalitou a tam ta zivotnost muze byt vyrazne slabsi. Ostatne uz dneska to vidime treba na Tesle, ktera nema problemy s baterkou ani u nejstarsich kusu versus Nissan Leaf, kde ma baterka problem dozit se konce zaruky a starsi Leafy jsou fakticky na sesrotovani, protoze nova baterka se neda sehnat a pokud ano tak za nesmyslnou cenu.
Myslim si, ze tohle bude velky problem, protoze fakt ze k odhaleni nekvalitni baterky dojde az po letech a da se to navic jednoduse zamaskovat elektronikou (viz ten Leaf), tak motivace vyrobcu jit touto cestou bude silna.