Jen zdejším imbeci...ům, kteří nechápou rozdíl mezi e kolem a motorkou či mopedem. Ekolo lze používat stejně jako normální kolo, tzn bez motoru. Jsou lidé, kteří používají ekolo sportovním způsobem, tzn. ujedou řekněme 40 km bez motoru, na což potřebujete slušnou fyzičku, protože ekolo je těžší. Někam dojedou, splní si to svoje, nemusí tolik řešit vzdálenost na návrat, pak zapnou podporu třeba na 10, 20 % nebo více a dojedou zpět. Je to makačka plus zábava. Spíše běhám, ale na normálním kole jezdím po práci 1-2 h. tzn. 20 - 40 km, více mě nebaví a s ekolem bych ujel to samé bez motoru plus navíc třeba 10-20 km s částečnou podporou, tzn. benefit pro fyzičku by byl vlastně vyšší. Ten faktor zábavy je dobrou motivací 🙂 Většinou tohle kritizují nesportovní hroudy, které si vozí zadek v autě i 20 m na nákup.
Za tu cenu si každý raději koupí motorku, a upřímně, za takové peníze to bude super motorka!Tydle kraviny jsou neprodejné, půl kostky za kolo k ničemu, nemluvě o tom, že kolo za desetinu ceny udělá stejnou službu, akorát je třeba jej častěji nabít. Kdo normální taky jezdí přes 100km na jedno nabití, že? V EU navíc v novodobém komunismu musíme jezdit pomalu jako šneci a auta nás musí na 20m objet, což kontroluje každý policista s posuvným měřidlem, takže kvalita provozu bez komentáře.
Ja věřím že se ram da dostat i kolečkových bruslích ale
Tohle má prosím být český jazyk? Nerozumím řeči Vašeho kmene, pane.
Neuvěřitelně zbytečný stroj.. Moped za půl mega...
Je to emoped.Žádné kolo.44 kg je hodně.Nezvednete jej.
moped babeta 50 rokov dozadu vazil 51kg, spotreba bola 1,8l/100km. asi by sa konstrukteri vtedy aj smiali, keby im niekto ukazal, co pride o 50 rokov.
Můj motocykl váží asi 210 kg a zvednu jej.
Jo? Jako že jej vynesete třeba do schodů? Borec !
Zvednout a vynést je rozdíl.
Preklopite to z horizontálnej polohy do vertikálnej polohy ale neodlepite ho od zeme. Nezdvihnete ho do vzduchu...
Asi Anatoly
Zvednout z polozeni a zvednout nad silnici je ale rozdil :)
Proč se těmhle vehyklům říká kolo? Vždyť je to regulérní elektromotorka. Děsí mě, když takovýhle krámy potkávám na výletech na skutečném kole.
Od kdy má elektromotorka kliky a pedály?
Protože to kolo je! Na e-motorce jedu bez vlastní námahy, tady je prvotní vlastní síla = bez šlapání to nejede (teď se nabavím o motoru v zadním náboji). Motor mi jen pomůže v těžších terénech. Ani po násilném přečipování se nic nezmění, pořád musím šlapat, jen mi to povolí větší rychlost a větší pomoc.
V Česku to bude vzhledem k legislativě která je postavená úplně na hlavu neprodejné nebo spíš nepoužitelné 😀
Když seš línej šlapat a chceš jezdit 50km/h kup si skútr a plať pojištění a jezdi na TK
tie pedale tam nezavadzaju?
Hmotnost toho kola je peklo.
Zdravim.Tak ja mam k tomu ebiku alternativu a je Wallke H9 AWD 82 Ah ktory vlastnim.Ma dva baterie 22 Ah vpredu v rame a druhu 60Ah za sedadlom,moze dosiahnut aj 54 km/h.Osobne pri jazde stale tocim s pedalmi a idem okolo 30 km/h.Je tazky 60 kg aj s bateriami ktore vazia okolo 20 kg.Zaplatil som zan 2300 euro,doruceny na domacu adresu.Pri tovarenskom nastaveni max pas3 dosahuje 25 km/h,cim splna aj zakony,mam uzatvorene aj PZP.Baterie este nedosiahli optimalnu hodnotu,lebo boli iba parkrat nabijane a nie su este celkom naformatovane,najazdil som 617 km,podla mna s mojim stylom jazdy by som mohol na nom najazdit okolo 300 km na jeden zatah.Ma dva hub motory 1000W v kolesach ktore sa daju prepinat a volit si styl jazdy.Dobre sa ovlada hoci je tazky.Fat pneumatiky 20x4.0 mu davaju stabilitu,skusal som jazdu aj po terene v lese,ide bez problemov.Tak sa na to pozrite,je to lacna alternativa voci inzerovanemu Everestu.Podla videa na youtube.com najazdili na 60Ah bateriu bez slapania 100 mile.https://wallkeebike.eu/products/wallke-h9-awd
Názor byl 2× upraven, naposled 12. 3. 2025 18:47
S vasim kolem si ale netroufnete na downhill 😉
Jasne ze nie,ja som si ho kupil na kludnu jazdu po okreskach, v lahkom terene po cestickach po lese a hlavne preto ze ma 82 Ah bateriu kde sa nemusim starat ze nedojdem domov🙂.P.S.Ma to velku vyhodu ze ani po 90 km jazde nemusim dobijat bateriu,kludne aj na druhy den tych 90 kilakov spravim bez dobijania🙂.
druha vec je jak dlouho to vase kolo vydrzi za tu cenu plus nahradni dily jako tlumic atd.
No moj prvy e-bike(2017) som si poskladal sam,vyhodil som strednu hlavu z Demy bajku,zalozil tam Bafang 750W,kupil baterku LiFePo4 20Ah to vsetko z Ciny z Alibaby,stalo to okolo 800 euro.Bateria skoncila minuly rok v novembri,za tu dobu som najazdil cez 19000 km,takze to stalo za to.Pytas sa na tlmic ktory je vzadu,ten je neznicitelny to viem uz teraz,staci sa na to pozriet.Inak vsetko sa opotrebuje,pneu,brzdne dosticky to je spotreba.Takze nemaj obavy z toho kup si nieco podobne a budes stastny🙂.
Ja uz mel nekolik el. kol prvni vydrzelo 12tisic km a baterka ko agogs uphill se to jmenovalo hroznej srot to byl a dalsi kola jsem si pak uz radeji skladal sam.
Najlepsia bateria,najodolnejsia,ziadne poziare a vybuchy je LiFePo4,nabijal som ju cez noc,bez problemov,je trochu tazsia ako Li-Ion ale bezpecnejsia,davali tie clanky v Cine aj do Tesly.Videl som videa z Ciny kde po clankoch manik mlatil z kladivom,ziaden poziar,ziaden vybuch,ak by som si mohol vyberat tak jedine LiFePo4 je neskutocne odolna pri jazde do kopca tak rychlo nezvadne ako Li-Ion.Tak vidim ze mas dost skusenosti e-bajkami,zelam ti vsetko dobre,vela stastnych kilometrov.Inac v tom Wallke H9 AWD su clanky Samsung,maju aj bezpecnostny certifikat,inak by to nemohli vyvazat do USA a Kanady.
I kdyby na Everest cesta vedla, tak šlapat na kole v takové výšce by stejně nešlo, tam je vzhledem k obsahu kyslíku ve vzduchu člověk rád, že jde (i jen na to drtivá většina lidí potřebuje kyslíkové bomby).
Na tomhle se asi nešlape 🙂 to si pleteš s kolem
Ten titulek je trosku zavadejici. Tech 482 km je dojezd, kdyz clovek slape(ano, je to utopene nekde v clanku, ale podle me je to dost podstatny "detail"). Ten vyjezd na everest bude taky predpokladam se slapanim. Kolo vazi 42, jezdec pry 73. To mame 2772 Wh potencialni energie. Ze by se to se zapoctenim vsech ztrat dalo vytahnout na kole z 3260 Wh akumulatoru se mi moc nezda.
ano, na elektrokolech se šlape...🙂
Muze a nemusi. Jestli se dojezd uvadi s tim, ze clovek slape, tak proc rovnou nenapsat, ze je neomezeny?
Neplet si elektrokolo s niecim inym. Elektrokolo pomaha, ale slapat musis. Ked mam elektricky pohon pri ktorom nemusis slapat len sa vezies, tak to uz nie je elektrokolo ale elektromoped, elektroskuter pripadne inak, zavisi od vykonu motora a upravou bycikla. Elektrokolo sa vzdy dojazd uvazda s asistenciiu. Aby cisielko bolo co najlepsie tak nejake mensia hmotnost jazdca, povrch terenu s malym trenim, bez prevysenia, bez vetra, najmensia podpora.
Hmm, u těch amerických je to složitější, mají tam i otočnou rukojeť a šlapat se nemusí, to vyžaduje evropská legislativa, ale nechtěl jsem článek nafukovat - je to jen kuriozitka pro pobavení a nepředpokládám, že by si to někdo šel koupit...
Ja si nic s nicim nepletu. Ja resim tenhle konkretni vyrobek, kde to bez slapani zrejme pujde, kdyz ten dojezd bez slapani uvadi i jeho vyrobce: https://optibike.com/optibike-r15c-...e-reviews/Ale dobre tedy... takze dojezd udavany u elektrokol je proste hausnumero.
Já na kole jezdím. Jsem vysoký 189 cm, sportovní postavy a protože už třicet let nedělám vrcholový sport a o spoustu svalů jsem přišel, mám pouhých 115 kg. Elektrické kolo jsem zkusil. Na rovině paráda. Z kopce k ničemu. A do kopce? Chvíli to jde. A pak do toho kopce ještě vezu akumulátor. A motor. A pár dalších věcí. No, raději do kopce šlapu na deseti, nebo patnácti kilovém kole, nežli na něčem, co váží čtyřicet kg. Protože když mi dojde magi, to šlapací kolo utlačím, nebo odbesu. Ale vláčet se s kolem, které má v akumulátoru uloženu čtvrtinu toho, co má můj telefon,a zároveň ta sranda váží přibližně tolik jako hezká štíhlá holka? No to už raději ponesu tu holku.
1) 40kg vážící holka už není ani štíhlá, ani hezká.2) Akumulátor kola má čtvrtinu toho, co telefon? Nevím teda, co za telefon máte, ale když vezmu běžných 4000mAh a 3.7V, tak to dá necelých 15Wh. Kolo, o kterém je řeč v článku, má 3260Wh.
Je videt ze nevite o cem mluvite vy mate v mobilu jednoclanek a v el kole je viceclankova baterie.
😃 (jedine v kuželovej hlave) 😃
úžasné, fakt přelomový stroj. Vždyť 482 km a s vozíkem. A jen za půl mega. Bomba. I když vlastně ... neumí tohle každá druhá motorka?
Ten vozík je na náklad.
aha, to by mne nenapadlo 🙂
Ale jezdec musí přispívat šlapáním :) Takže to v podstatě umí i každé neelektrokolo, jen budete přispívat šlapáním víc :)
Piráti v Praze jich hned nakoupí kamion.
Povedal by som, ze kazda prva... (OK, ten dojazd nie, ale zase nemusis slapat do pedalov a nevypadas jak chuj)
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 3. 2025 00:39
Nechci být někde poblíž, až to někomu začne hořet při nabíjení v bytě nebo ve sklepě.
prvních 5 nebo 10 let jsou tyhle epřibližovadla bezpečné, teprve až si je překoupí druhý třetí majitel, bez zpětné vazby jak se k nim chovali ti předešlí (nárazy do baterie, amatérská výměna vadných článků) a začne haprovat elektronika, tak se při večerních TV novinách budeme každý týden koukat na hořící paneláky ...
Nechci být někde poblíž, tak až ti začne hořet baterie v notebooku, holícím strojku, aku vrtačce, mobilu, tabletu... Což se děje naprosto pravidelně a u všech.🤡
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.