5,5 litru ti nedá dnešní moderní motor. Tak na apíře možná. Ale to je jedno, holt každý jezdí jiným stylem.
Nevím, na který "útočný" příspěvek odpovídáš, je toho už moc. Pokud je to na " 28. 01. 2021 14:30", tak nic útočného tam nevidím.
Nemusím myslet na nabíjení auta víc než na tankování. Rozdíl v tom nevidím, nevím, co s tím mají společnéího psy nebo automatické stěrače.
Bavím se o úspoře, který se blbě počítá. Přímo se mi EV nevyplatí. Ale rád si připlatím za to, že k autu se chovám jako ke spotřebiči, který jen zapnu a jedu, než ke zvířátku, o které se musím pořád nějak starat, aby mi přežil 100 tisíc km. Článků třeba na auto.cz, jak se starat o auto si každý může najít...
Pokud píšeš, že je u studeného EV stejná blbost šlapat na plyn jako u spalováku, tak evidentně nevíš, o čem mluvíš a jsi bohužel naprosto mimo. Mluví z tebe totální neznalost. Hodnotíš něco, v čem jsi ani chvíli nejezdil. Strašně se bavím, že někdo, kdo má s EV nulové zkušenosti mi povídá, o čem EV je a porovnává je se spalováky. Jezdím denně s obojím a fakt mě udivuje, co mezi lidma koluje za nesmysly.
Samozřejmě při akceleraci se opotřebovávají gumy. A to má být jako argument proti elektromobilům, že při akceleraci se opotřebovávájí gumy? To se jako u spalováků neděje?
O ekologii to samořejmě je. Jediný automobil, který je ekologický, je ten, který se nevyrobí vůbec. To je pravda. Ale EV mají tu výhodu, že negenerují lokální emise. Každý, kdo má nemá Covid a čich, tak by poznal, pokud mu pod okny projede tisíc spalováků nebo tisíc elektrik.
A co se týče pohodlí, EV je velmi pohodlné v tom, že nemusíš poslouchat vytáčený motor, ani rachot dieselu. Ale chápu, že kdo nemá zkušenost, tak bude povídat o nesmyslech. Ale to už naštěstí není můj problém.