Michal Salaj
14. 5. 2022 • 23:37

Novinari musia byt za kazdu cenu proti elektromobilite, pretoze si to takto zelaju inzerenti. Lenze nastup elektromobility sa neda zastavit, je to ako keby chceli v 2008 media zastavit iPhony. To nejde, skoda namahy. Mali ste znicit Teslu v 2012, teraz je uz neskoro

Jakub Milata
Jakub Milata
14. 5. 2022 • 7:10

To je adekvatni. Motor spalovaku obvkle taky tvori 1/3 ceny vozu.
Horsi je to treba u hyundai. U kona elektro stoji vymena baterky v autorizaku snad milion

Bubasis12
13. 5. 2022 • 9:20

Tento clanok doslova objavil ameriku :) Pre jeho uvedenim sme si vsetci mysleli, ze si staci nakupit ikea baterie a vymenit ich. Ale je dobre si to obcas pripominat. Najme ked sa autorovy nechce hladat nove informacie a je nuteny nieco napisat. Uz sa tesim na dalsie clanky v podobnom duchu. Nieco typu: Vymena motoru v aute je poriadne draha!

Adam Vágner
13. 5. 2022 • 1:30

Dejte tomu tak pět let, to už bude amperak bodovat čínský baterky do Tesly na koleně za třetinovou cenu. 😃

Radek Panchartek
12. 5. 2022 • 16:23

Elektromobilita jen pro lidi čerstvě po lobotomii

Michal M
Michal M
12. 5. 2022 • 15:17

Demagogičtější clickbait titulek už vyplodit nešel? Dramatický popis, jako kdyby většina uživatelů musela tohle podstupovat. Je to stejný nesmysl jako poukazovat na to, že lepší motor ICE stojí třetinu ceny auta.https://www.hybrid.cz/baterie-elektromobilu-tes... ...

Názor byl 1× upraven, naposled 12. 5. 2022 15:17

Tojevono
12. 5. 2022 • 13:27

Zdejší čtenáři nejsou žádní Chudí.

Searss
12. 5. 2022 • 12:51

No a? Když mají mičudu na auto, tak mají i na výměny baterek, nevidím problém 😀

eLzyx
eLzyx
12. 5. 2022 • 10:09

Ioniq baterka za 67000Kč? Beru i když Hyundai nemám, hodila by se k FVE.
Podle mě je ta cena chybná, jde o cenu jednoho modulu, ne celé baterky.
Pak by ten článek vyzněl jinak - že Tesla má nejlevnější baterie v EV. Jinak - mám Teslu model S a ptal jsem se na cenu baterie. Repas za 250t Kč, nová za půlmíč (ovšem nejsou dostupné, protože je zatím nikdo nepožadoval).

JiVi
12. 5. 2022 • 10:04

Kdyz si clovek uvedomi, ze je pak jina sorta lidi, ktera pocita s elektromobilama jako zasobnikama energie, ktere budou vykryvat spicky v siti, se nedokazou spojit se skupinou, ktera rika, ze mobilita nebude pro kazdeho. Tak nejak jedna z techto skupin trpi fantasmagorii.

Noclaf
12. 5. 2022 • 9:43

I jako vlastnik ICE auta musim rict, ze tenhle "clanek" je poradne ridka sr*cka.
"Fosilni automobilita neni pro chude, za vymenu motoru v Mercedesu E zaplati majitele 20% ceny noveho vozu!" - to by byl podobne "hodnotny" clanek.

macwolf
12. 5. 2022 • 9:03

Nezjišťoval jsem jak je to s modularitou baterie u Tesly, ale například u koncernu VW je baterie tvořena 12 moduly, každý z nich jde vyměnit separátně. A například výměna jednoho modulu u škody Enyaq stojí cca 45 000. Pokud vím, podobně to mají i ostatní automobilky jako Mercedes BMW …

Ondřej Tesařík
12. 5. 2022 • 8:47

NESMYSLY, stačí se podívat na YT video Vaculíka, kde se nachází ve značkovém servisu Hunday a v 17:04 ukazuje cenu aku do Kony, která činí 1 276 000,-Kč.
https://youtu.be/4J3NYQUILGM

Roman Langer (RomanL)
12. 5. 2022 • 8:46

373 tisíc korun, bez DPH a dalších přirážek, takže pro koncového zákazníka je to u nás půl mega. Bezva cena. 😀

slowak1982
12. 5. 2022 • 8:41

Název článku by měl spíše být: "Elektromobilita je jen pro bohaté"...

Net.Xtreme
12. 5. 2022 • 8:29

Hromadná doprava je pro chudé.

Určitě si přečtěte

Články odjinud