Elektromobily s dojezdem aspoň 1000 km. Většinou jen slibují, některé už se dají koupit a jeden míří výrazně dál

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 67

Názory k článku

14. 12. 2023 15:28

Ehm, slabší kabely při vyšším napětí se nepřehřejí proudem při takovém gradientu? Jinak ale klobouk dolů, Čína má zatím jen platformu. S takovým dojezdem při takové pohotovostní hmotnosti by již šlo o celkem konkurenceschopnou verzi EV. Až na tu cenu, která vše opět zabije.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 05. 2023 14:01

A to jste zaznamenali, že pojišťovny nechtějí platit za nabouraný elektromobily a rovnou je posílaj jako totálku na sešrotování?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2023 13:52

Oba Nio vypadaji celkem k svetu. Snad prijde casem vic sedanu a za prijatelnou cenu. A ne jen hnusna velka SUV nebo crossovery. I ten 1000km dojezd uz vypada pouzitelne (i kdyz realita dojezdu bude jina, ale i tak to zacina byt ok). Za par let treba presedlam z A7 3.0TDi do neceho takoveho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 05. 2023 06:57

Zásadní a principiální problém BEV je ten, že baterie váží stejně nabitá i vybitá. Tahat s sebou zbytečných 500+ kg navíc je prostě píčovina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2023 06:49

Ale já nechci takový elektromobil. Proč bych měl s sebou vláčet tak těžkou baterku když tak obrovský dojezd nikdy nevyužiju?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 05. 2023 21:15

Nafťáky začalo likvidovat diesel-gate. Tedy šizení v testech spotřeby a emisí. Ale že se u baterkáčů šidí v papírové spotřebě/dojezdu o desítky a někdy klidně i stovky procent z toho nikdo žádnou "gate" neudělá. Proč? Jo aha ono se musí říkat že baterkáče jsou super a s "nulovou" emisí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 05. 2023 19:39

"V interiéru najdeme čtyři sedadla, řadu udržitelných materiálů a moderní technologie. Pro zajímavost, v konstrukci se uplatnila například udržitelná náhražka plastu vyrobená ze skládkového odpadu, který zahrnuje vyhozené potraviny, směsné plasty nebo dětské pleny."V tom chceš jezdit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 05. 2023 21:53

Dojazd 500 km je absolutne postacujuci. Je treba zlepsit infrastrukturu nabijaciek. Ani nabijanie 20 minut nie je problem, kedze na zachod a jedlo je treba viac casu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 05. 2023 19:38

Zatím platí, že na dálnici si musíte podělit dojezd 2.
Ale jsem zvědav na dálniční spotřebu u ID.7, které vypadá aerodynamicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 05. 2023 18:00

Aktuální dojezd už stačí... teď jen dobíječky na každém rohu jako benzinky... a doba dobíjení 5 min max. A nebo palivové články a tankovat vodík jako benzín.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 05. 2023 17:17

Klidně ať to má dojezd třeba jen 200km, ale ať to nejsou tak velké a těžké krávy. Zákazníci chtějí malá MPV, ale automobilky se soustředí jen na obří SUV, které se sotva vejdou na běžná parkovací místa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 05. 2023 16:21

Větší problém než dojezd je cena.
Ale už i v EU boj začal.
Škoda se asi moc chytat nebude. https://www.mgmotor-czech.cz/mg4/... https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/kamil-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor