František Koudelka (Franta Koudelka)
František Koudelka (Franta Koudelka)
30. 11. 2024 • 7:51

že nelze jezdit eautem když doma nenabíjíte...
že nemůžete jezdit po evropě ...
že se furt někde stojí a nabíjí ...doporučuju zkouknout video někoho kdo to aktivně nějaký čas používá a ne jenom kecá podle obrázku a kde si co přečet
https://www.youtube.com/watch?v=UxxsayOupPQ

Petr Basa
29. 11. 2024 • 11:48

Dojezd elektromobilu je pseudo nedostatek, který propagují hlavně petrolheadi, jelikož dojezd je poslední skutečnou "výhodou" spalováků. Která je ovšem v praxi nepodstatná, protože nikdo normální bez zastávek nejezdí, a s rodinou už vůbec ne.

Jamil
28. 11. 2024 • 19:22

Elektromobil je na výrobu podstatne jednoduchšie zariadenie ako auto so spaľovacím motorom. Čo z toho vyplýva? Že elektromobily budú podstatne lacnejšie ako spaľováky. Ak poľaví masový nápor na predajne EV, potom sa to prejaví aj na konečnej cene pre spotrebiteľa. A už sa to aj začína prejavovať. VW nedávno oznámil, že vzhľadom na jednoduchšiu výrobu môže zastaviť výrobu v minimálne troch závodoch a že asi 100 tisíc pracovníkov bude uvoľnených z namáhavej, otupujúcej a monotónnej práce. Bolo krásne dívať sa na tú ľudovú fiestu zamestnancov, keď im to vedenie oznámilo. A najnovšia novinka je , že sa k tomu pridáva aj firma ThyssenKrupp, čo je najväčší oceliarsky komplex v Nemecku. Za priaznivých okolností sa to prejaví na výrobe v Česku aj na Slovensku, kde má VW svoje pobočky. Stop namáhavej práci a vítame prudké znižovanie cien nielen EV, ale aj energií. Čaká nás už len žiarivá budúcnosť.

Kamil Konečný
Kamil Konečný
28. 11. 2024 • 15:52

Používám nejlevnější Teslu s dojezdem 500 km. Je to úplně v pohodě i na delší trasy, pokud tedy není člověk úplný idiot (co se týče nabíjení). Nejsem Robocop a klidně si po 3 hodinách dám 20 minut pauzu na toaletu a občerstvení. Vláčet sebou 2x větší baterku a mít tím pádem i větší spotřebu mi nedává smysl, i když díky FVE a akci Tesly jezdím zadarmo.

ententyky
28. 11. 2024 • 10:15

Prumerny rocni najezd u osobnich aut je 20 tisic km. To je 50 km na den. Nejvetsi objem uzivatelu aut bude okolo tohoto cisla. Vetsine by elektromobil dostacoval i v dnesnich metrikach. A pokud bude poptavka, tak na jednorazove dlouhe cesty (kolikrat rocne jezdite narazove 1000 km na dovolenou) mohou reagovat pujcovny... To je takove Cechackovstvi, mit auto za rodinneho pritele a "zvykli jsme si na neho" a za zadnou cenu ho nechceme menit.... Nic vic za tim neni... slaba psychicka vyspelost....

vzach
28. 11. 2024 • 10:11

Za jak dlouho se to pak dobije na dalších 1000km z běžné zásuvky např. 220V/16A? 😉

Roman Langer (RomanL)
28. 11. 2024 • 8:07

Hm, a kolikpak takový akumulátor stojí? 8-O

jirik66
28. 11. 2024 • 6:46

Já bych takový elektromobil nechtěl.

lojzik76
28. 11. 2024 • 6:42

Svoje rodinné auto s reálným dojezdem 1000km na nádrž jsem jako čtyřletou ojetinu kupoval za 260kKč a i ve svých deseti letech to zvládne pořád stejně. A měsíčně nestrávím tankováním víc než čtyři pět minut. Až mi něco podobného nabídne elektrika, bez váhání jdu do ní.

jvvj
jvvj
28. 11. 2024 • 5:23

Já vosobně si teda myslím že by se především měla zakázat chudoba. A lidi co bydlej na vesnici, dojížděj do rachoty, s facanama do školy, bydlej v paneláku a jezděj vojetejma fosilama. To je zlo.
Bych pro ně udělal ve městech nějaké tábory kde bych je povinně koncentroval, vodkud by docházeli do práce, nebo sjížděli na sdílenejch koloběžkách. Voni by si za paru desítek let na tydlencty ekologický elektromobily našetřili a povinně si zakoupili.
Jojo, lidi se musej vychovávát, voni prd věděj co je pro ně dobrý!

thegrid
thegrid
27. 11. 2024 • 22:52

Ten střešní panel zkoušený na autě někde u moře by mi byl hodně platný. V garáži v zimě. Zase jen ideální snové podmínky.

Akademik CZ
Akademik CZ
27. 11. 2024 • 20:31

lidi přestaňte blouznit o EV s dojezdem 600, 800 a víc.. Většina aut v domácnostech najede max jednotky stovek km týdně a jen nárazově nějaká delší cesta, dovolená atp. To je nepodstatný.. tak se prostě někde 2x na 20-30 min zastaví.. Kde je problém ?
Obří drahá baterka v autě který málo jezdí bude jen degradovat časem a za 8 let odejde stářím a ne cyklováním.
A obecně plky že na sídlišti nejsou nabíječky u paneláků.. copak naftu tankujete před barákem ? Elektro se prostě bude nabíjet až budete hodinu někde nakupovat a pak je týden zas klid.

Pindulin
27. 11. 2024 • 20:03

Dneska bylo zase hnusne a samozrejme smrad ze spalovaku. Green deal je jedna z nejlepších veci, ktera nas mohla potkat. Honba za dojezdem 1000km není reseni a já doufám, ze to lobici rychle pochopi a prestanou po tom toužit. Kéž spalovaky zakazou co nejdříve nebo majitele odrbou… jo drbacka bude uz pristi rok 😄😄😄

Bzuci.
27. 11. 2024 • 18:10

Za me je teda primarnim nedostatkem elektromobilu cena.
A to i pres vsechny vyhody, kterych se jim dostava, zejmena fleetovych emisi.Az bude trh s nimi volny, tj. bez nasili, tak muzeme polemizovat o technickych nedostatcich podobne, jako jsme driv diskutovali o spalovacich autech. A at si kazdy koupi, ceho je mu libo.

Určitě si přečtěte

Články odjinud