No, nevím, ta kvalita dost roste. Aktuální model S není to samé co model S před rokem. Podobně je to i s modelem 3.
Občas sleduji infa od Sandy Munro, který právě rozebírá Tesly a dělá podrobnou analýzu konstrukce, svárů, spojů, prolisů apod. a minimálně model Y je dost vychvalován.
Bezpečnost jako taková je pak na špici, crash testy zvládá tesla velmi dobře a patří mezi nejbezpečnější osobní auta na světě.
Samo, nejbulvárnější zprávy se šíří ohledně třeba zamrzání klik, vrzajících plastů apod. Už ale nikdo nepíše, že podobný problém s podobnými klikami mají i ostatní výrobci aut, to samé i s vrzáním plastů (těžko říci, jak je to v aktuálních modelech, naposledy jsem o tom slyšel před dost lety). Nicméně v okruhu mám pár lidí, co mají nová auta, a plasty vrzají všem
. Zjevně ani Škodovka, VW aj. to dnes neumí na jedničku
.
Zdar Max