ELONOVINKY: Astronauty NASA dopraví na povrch Měsíce obří loď Starship

NASA vybrala SpaceX pro dopravu svých astronautů na Měsíc. Ti tam přistanou v upravené lodi Starship. Nabídka firmy byla vyhodnocena nejen jako nejlepší, ale i nejlevnější. Raketa SLS a loď Orion tak dopraví astronauty k Měsíci, kde přestoupí do Starship a ta je snese dolů.

Cesta k samotnému startu bude ale ještě hodně dlouhá a samotná mise bude velmi komplikovaná. Původně se měla uskutečnit v roce 2024, nyní ale dochází k odkladu.

Více se dozvíte v dnešních Elonovinkách, které připravujeme ve spolupráci s ElonX.cz a Mall.tv

Podívejte se na další nedávné díly pořadu Elonovinky:

Diskuze (17) Další článek: Evropská komise připravuje regulaci A.I. Některé technologie by mohla zakázat

Témata článku: Video, Vesmír, SpaceX, NASA, Elonovinky, Raketoplány, Starship, SLS, Měsíc, Orion, Obří loď, Loď, Astronaut, Povrch Měsíce, Povrch

Po naší smrti se v mozku probouzejí „zombie“ geny. Překvapivě aktivní jsou i některé buňky

** Některé aktivity v mozku po smrti nejen nevyhasínají, ale naopak se rozhoří s nebývalou intenzitou ** Platí to o aktivitě vybraných genů, která dramaticky roste ** Překvapivě aktivní jsou i některé buňky, které rostou a vytvářejí nové výběžky

SmrtGenetikaMozek
Two Point Hospital - Jumbo Edition: rozšířená výstavba nemocnic | Recenze

Tycoon Two Point Hospital sice původně vyšel už téměř 3 roky zpět. Vývojáři z Two Point Studios o sobě ale stále dávají vědět a tentokrát tady od nich máme balení, ve kterém najdete stavění nemocnic v té nejlepší podobě.

PS4Two Point HospitalRecenze