Pokud by zůstalo jen u jedné stanice na každém konci tunelu, tak by byl vlak lepší, ale tento projekt počítá v další fázi s přidáním dodatečných stanic podél hlavního tunelu, které by byly umístěny v odbočkách, takže auta sjíždějící do stanice nebo naopak vozy s novými pasažéři napojující se na tunel by nepřekážely těm, co jedou do nějaké vzdálenější stanice.Zkrátka, každý pasažér by vždy jel přímo do svého cíle bez zastavení plnou rychlostí bez ohledu na stanici, ve které nastoupil, nebo jak daleko jede. Oproti tomu vlak/metro musí zastavovat v každé mezistanici, aby lidi mohli vystoupit/nastoupit, takže většinu času zrychluje nebo zpomaluje a ve výsledku je to pomalejší.Navíc časem bude možné tunel využít i s vlastními elektromobily (pokud budou mít alespoň základní funkce autonomního řízení a dokážou udržovat rychlost 240 km/h), takže člověk by pak mohl ve svém autě jakoby podjet ucpané centrum, aniž by musel přestoupit do nějakého jiného dopravního prostředku.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 05. 2019 15:22