Elonovinky | SpaceX | Mezinárodní vesmírná stanice

ELONOVINKY: Čím a kdy chce SpaceX dostat lidi na oběžnou dráhu

• SpaceX chce vozit astronauty na ISS
  • Staví k tomu vesmírnou loď Crew Dragon
  • Letos by měl proběhnout první testovací let

SpaceX už nyní pro NASA zajišťuje dopravu nákladů na mezinárodní vesmírnou stanici, nově by ale měla zajišťovat i dopravu posádek. Vyvíjí proto novou vesmírnou loď Crew Dragon. Jak je daleko s vývojem a nepředběhne firmu konkurenční Boeing s projektem Starliner? To se dozvíte v dnešních Elonovinkách, které připravujeme ve spolupráci s webem ElonX.cz

Podívejte se na další díly pořadu Elonovinky:

Diskuze (1) Další článek: Čip Apple A12 bude solidní skok ve výkonu, ukazují uniklé testy. Můžete ho čekat v příštím iPhonu

Témata článku: Video, Vesmír, Elonovinky, Elon Musk, SpaceX, Mezinárodní vesmírná stanice, Raketa, Boeing, Crew Dragon, Starliner, Loď, Oběžná dráha, Dráha, Testovací let, Spáč, ISS, Astronaut, Vesmírná loď, Let, Elonx cz, Spa