> Tunely nemohou mít malý průměr, protože musí obsahovat další bezpečnostní prvky. Tedy nouzové východy, generátory při výpadku energie, při požáru odvětrávání nebezpečných zplodin, vše ve stanovené vzdálenosti a mnoho dalších technologií, desetkrát (levnější) souhlasím PAK SE OVŠEM BUDE JEDNAT O TUNELY PRO POTKANY, NE PRO LIDI.
> Použitelný Hyperloop za přijatelnou cenu je chiméra. Co je zatím předvedeno má do reálného, praktického použití daleko. Mnohem levněji vyjde běžná vysokorychlostní železnice +360km/h, případně v dohledné době typ MAGLEV. Proč? Jde zde také o bezpečnost, jednoduché řešení stanic, nadzemní infrastruktury jako výhybny, manipulační koleje, s tím vším Hyperloop vůbec nepočítá. Nemůže jen tak stavět tunel z bodu A do bodu B = nepraktické*. Zcela jsem pominul, pro extrémní rychlosti nutné vysoké vakuum, kdy zatím o zvládnutí této technologie, nepadlo ani slovo. Nyní nemyslím, řeči bez podkladů typu, umíme to. To být pravda může a také nemusí.
* Doplním, že u dálkového transferu (dopravy), téměř vždy vydělává nákladní část, pokud není přítomna (TGV), pak je o to vyšší jízdné, prakticky cena letenky. Naopak u MAGLEVu není poměrné levná nákladní doprava problém, napájí se pouze úsek s vlakem.
Názor byl 1× upraven, naposled 06. 02. 2018 12:15