ELONOVINKY: Crew Dragon se úspěšně vrátil na Zemi. Pravidelné lety k ISS jsou už za rohem

Astronauté Bob Behnken a Doug Hurley se po dvou měsících na ISS bezpečně vrátili na zemi. Úspěšně tak zakončili testování nové lodi Crew Dragon společnosti SpaceX. Jakou práci astronauté prováděli na ISS a jak probíhal jejich návrat na Zemi? To se dozvíte v dnešním díle pořadu Elonovinky, který připravujeme ve spolupráci s webem ElonX.cz.

Podívejte se na další díly Elonovinek:

Diskuze (22) Další článek: V RollerCoaster Tycoonu 2 vzniklo tak složité bludiště, že ho postavičky neprojdou ani za dobu trvání vesmíru

Témata článku: Vesmír, Video, SpaceX, Kosmonautika, Země, Elonovinky, Mezinárodní vesmírná stanice, Crew Dragon, Dragon, Doug Hurley, Let, Bob Behnken, Roh, ISS

Výkon, který předběhl dobu. Test grafické karty MSI GeForce RTX 4090 Suprim X 24G

Karta s výkonem RTX 4090 je snem každého hráče. Jen málokterá současná hra ji dokáže ve 4K potrápit.

Adam Vágner
MSIGrafické kartyTesty
Nové průmyslové odvětví. Přednosti a strasti profesionálního 3D tisku

Domácí a profesionální 3D tisk staví na stejných základech, příležitosti, ale i problémy profi světa jsou však zcela odlišné a pro běžného uživatele často překvapující.

3D tisk
Žalují Apple za to, že je „sledují“ AirTagy bývalých partnerů. Ochranné mechanismy nefungují tak, jak by měly

** AirTagy jsou dlouhodobě zneužívány k nekalým účelům ** Ani nápravy z února k ničemu nevedly ** Apple v USA žalují dvě ženy kvůli stalkingu AirTagů

AirTagŽaloba

Jaké hry vyjdou v prosinci 2022: The Callisto Protocol, Need for Speed Unbound, vylepšený Zaklínač 3 a další

Letošní sezóna se pomalu blíží ke konci. Pár velkých titulů nás ještě čeká začátkem měsíce, ale v období Vánoc nás čeká chvíle klidu.

Agenda