ELONOVINKY: Crew Dragon úspěšně dorazil k ISS

SpaceX úspěšně dopravila astronauty na oběžnou dráhu. K Mezinárodní vesmírné stanici se dostala den poté, co odstartovala z Kennedyho vesmírného střediska na Floridě. Pro Američany se jedná o značný úspěch a zbaví se závislosti na cizích raketách. Co nás čeká dále se dozvíte v dnešním díle pořadu Elonovinky. Ten pro vás připravujeme ve spolupráci s webem ElonX.cz

Podívejte se na další nedávné díly Elonovinek:

Váš názor Další článek: AR není ani po letech žádný trhák. Teď to zkusí Hybri, který svleče vaše kamarádky

Témata článku: Vesmír, Video, SpaceX, NASA, Kosmonautika, Elon Musk, Elonovinky, Mezinárodní vesmírná stanice, Crew Dragon, Dílo pořadu, Florida, ISS, Značný úspěch

Android 13 přehledně ukáže veškeré používané Služby Google Play. Nepotřebné můžete vypnout

** V Androidu 13 existuje snadní správa Google Služeb ** Dostanete se k nim jednoduše přes nastavení aplikací ** Vybrané služby je možné deaktivovat, ale nedoporučuje se to

SlužbaGoogle Play