ELONOVINKY: Dnes odstartuje Crew Dragon s lidskou posádkou

První mise SpaceX je po téměř deseti letech vývoje a testování konečně tady. Dnes, pokud vše půjde podle plánu, se na Mezinárodní vesmírnou stanici vydají dva astronauté NASA, kteří poprvé v historii poletí v lodi, kterou vyvinula soukromá firma. Na start je vše připraveno a termín ohrožuje v podstatě jen počasí. Shrnutí celé mise a mnohem více se dozvíte v dnešním díle pořadu Elonovinky. Ten pro vás připravujeme ve spolupráci s webem ElonX.cz

Sledujte s námi celé dění online:

Podívejte se na další nedávné díly Elonovinek:

Diskuze (19) Další článek: Těžký život milionářů: model vozu Rolls-Royce Cullinan v měřítku 1:8 stojí přes půl milionu korun

Témata článku: Video, SpaceX, Elon Musk, Elonovinky, Mezinárodní vesmírná stanice, Starship, Crew Dragon, Dílo pořadu, Posádka, Lidská posádka, Mise

Recenze hry Pokémon Scarlet & Violet. Tahle legenda si zaslouží víc, i když míří správným směrem

Pokémoni přivítali novou generaci a s ní přišel opravdu otevřený svět, který můžete prozkoumávat ve svém vlastním tempu. Game Freak má před sebou ale ještě dlouhou cestu, aby tento koncept dotáhl k dokonalosti.

Pokémon Scarlet & VioletRecenze