Tesle se postupně daří uspokojovat obrovskou poptávku po nových vozech, ale to přináší i vlnu nových zákazníků pro servisy. Ty jsou přetížené. 
Tesla tedy hasí další oheň - buduje nová servisní střediska a optimalizuje způsob dodávky náhradních dílů
Aby firma mohla co nejlépe optimalizovat proces oprav, postavila si několik vlastních servisů. Jinak se spoléhá na autorizované servisy třetích stran.
Hodně si Tesla slibuje od servisu na dálku přímo u zákazníka. Takto lze opravit údajně až 80% poruch. Aktuálně se však tento způsob oprav v USA využívá cca v 30% případů. 
21
Fotogalerie

ELONOVINKY: Druhá strana popularity – servisy Tesly jsou přeplněné a nestíhají

  • Automobilka Tesla neustále zvyšuje prodeje svých vozů
  • S kvapně rostoucím počtem nových majitelů Tesel ale stoupá i počet zákazníků servisů
  • Servisy Tesly nestíhají, firma proto řeší další akutní problém

Poptávka po elektromobilech značky Tesla je stále obrovská a automobilce se postupně daří zvyšovat objem výroby na kýžené množství. S rostoucím odbytem však ale logicky roste i počet zákazníků autorizovaných servisů. A mnohé servisy se s tímto náporem aktuálně nedokážou vypořádat. Tesla tedy musí řešit další vážný problém a jde na to opět po svém! Jak? To už se dozvíte v dnešním díle pořadu Elonovinky, který připravujeme ve spolupráci s ElonX.cz.

Podívejte se na další díly Elonovinek:

Určitě si přečtěte

Články odjinud