ELONOVINKY: Falcon Heavy uspěl, co bude dál?

V uplynulém týdnu se do vesmíru podívala raketa Falcon Heavy společnosti SpaceX nesoucí vskutku zvláštní náklad – elektromobil Tesla. Elonu Muskovi se tak podařil jak start aktuálně nejsilnější rakety současnosti, tak i pořádný marketingový kousek k propagaci své automobilky.

Hlavní úspěch ale netkví ve vynesení Tesly do vesmíru. Mnohem důležitější je, že SpaceX má nyní komerčně použitelnou raketu, která dokáže do vesmíru vynést objemný náklad. Tu může využít pro komerční účely a financování vývoje raket, které jednou dostanou náklad a posádku až na Mars, což je dlouhodobým cílem firmy.

Právě o Falconu Heavy a dalších plánech SpaceX se dozvíte v druhém dílu videopořadu Elonovinky, který připravujeme ve spolupráci s Elonx.cz. Vychází každé úterý na VTM.cz.

Diskuze (16) Další článek: Plevele mimo kontrolu: Herbicidy přestávají fungovat!

Témata článku: Vesmír, Video, SpaceX, Kosmonautika, Tesla Motors, Elonovinky, Raketa, Mars, Elon Musk, Falcon Heavy, Komerční účel, Hlavní úspěch, Tesla, Nejsilnější raketa, Elonx cz, Druhý díl, Dlouhodobý cíl, Náklady, Bude, VTM, Použitelná raketa, DAL, Falco, Uplynulý týden, Vývoj raket

Novela DPH je hotová. Od října se i v Česku bude platit daň za zásilky do 22 eur. Možná…

** V EU se od léta daní všechny mimoevropské zásilky ** Skončilo osvobození pro ty nejlevnější do 22 eur ** Česko nestihlo schválit vlastní novelu a fungovalo zde jakési bezčasí

Cetin opět zrychlí download a upload v síti VDSL. Známe podrobnosti
VDSLCETINPřipojení k internetu
Den D je tady, dnes vyšly Windows 11. Jak stáhnout instalační ISO?
Revolut Bank míří do Česka. Co to znamená pro stávající uživatele?
FintechRevolutPlacení mobilem