Elonovinky | Elon Musk | Falcon Heavy

ELONOVINKY: Falcon Heavy uspěl, co bude dál?

V uplynulém týdnu se do vesmíru podívala raketa Falcon Heavy společnosti SpaceX nesoucí vskutku zvláštní náklad – elektromobil Tesla. Elonu Muskovi se tak podařil jak start aktuálně nejsilnější rakety současnosti, tak i pořádný marketingový kousek k propagaci své automobilky.

Hlavní úspěch ale netkví ve vynesení Tesly do vesmíru. Mnohem důležitější je, že SpaceX má nyní komerčně použitelnou raketu, která dokáže do vesmíru vynést objemný náklad. Tu může využít pro komerční účely a financování vývoje raket, které jednou dostanou náklad a posádku až na Mars, což je dlouhodobým cílem firmy.

Právě o Falconu Heavy a dalších plánech SpaceX se dozvíte v druhém dílu videopořadu Elonovinky, který připravujeme ve spolupráci s Elonx.cz. Vychází každé úterý na VTM.cz.

Diskuze (16) Další článek: Plevele mimo kontrolu: Herbicidy přestávají fungovat!

Témata článku: Vesmír, Elonovinky, SpaceX, Elon Musk, Tesla Motors, Raketa, Falcon Heavy, Mars, Komerční účel, Druhý díl, Nejsilnější raketa, Tesla, Uplynulý týden, Hlavní úspěch, Dlouhodobý cíl, Náklady, Použitelná raketa, Vývoj raket, VTM, Falco, Elonx cz

Neuronová síť WaveNet už mluví i slovensky. Google se bojí falšování reality

** Brzy nerozpoznáme hlasovou syntézu od skutečnosti ** Ruku v ruce s tím se objeví i pokusy o manipulaci reality ** Google před tím nyní varuje

Vědci vytvořili jazykovou neuronovou síť, která se přibližuje člověku. Je tak dobrá, že se ji bojí zveřejnit

** Naučilo se to číst ** Naučilo se to rozebírat text ** A nakonec se to i naučilo psát fiktivní články na libovolné téma

SpaceX má problém: kosmická loď Crew Dragon explodovala během testu motorů záchranného systému

** SpaceX provedla na Mysu Canaveral testy motorů SuperDraco. ** Ke konci testů došlo k mohutné explozi. ** Nehoda zpozdí první pilotovaný let lodě Crew Dragon.

Nebaví vás čekat na semaforech? Audi má funkci, díky které projedete na zelenou