ELONOVINKY: Kdy a jak se Tesla dostane do zisku?

Názory k článku

26. 06. 2018 17:51 | Android Chrome 67.0

A s tím někdo počítá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 06. 2018 18:10 | Microsoft Windows 10 Firefox 60.0

Pane redaktore,
kdybyste místo sledování fanouškovských webů sledoval weby finanční, nebudete mít tendenci lhát. Za poslední 4 čtvrtletí se ani jednou nestalo, že by náklady na investice byly větší, než ztráta automobilky. Tedy, i kdyby Tesla neinvestovala ani dolar, tak byla stejně ve ztrátě.
Dále ta vámi zmiňovaná čtvrtletí, kdy byla Tesla v zisku, byla způsobena jen účelovou manipulací a přesouváním příjmů a výdajů mezi čtvrtletími. Je tedy možné, že k podobné manipulaci dojde i letos a nejulhanější člověk planety bude vyřvávat, jak je skvělej a zaslepení jedinci mu budou tleskat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
agent000  |  26. 06. 2018 19:03  |  Microsoft Windows 10 Chrome 67.0.3396.99

Pokud Tesla brzy nenavýší kapitál, tak je prostě konec.
1) Dluh 2mld USD splatný 2018 ze Solar City
2) Ztrácí každý kvartál 1mld USD
3) Za přehled Q1 na účtech bylo 2,6mld USD (včetně vratných vkladů, které jsou cca 1mld USD)
4) Kapitálově je na tom tak špatně, že už ani neplatí dodavatelům, ale dává tzv "liens" což lze přeložit jako zdržovací právo. Třeba ten stan co si teď postavili na parkovišti je postavený na "lien" viz.: https://twitter.com/ElonsPromises/status/1008... ...
5) Musk nevěří v procesy. Nicméně bez procesů není možné dosáhnout opakovatelnosti libovolné činnosti. Bez opakovatelnosti nelze plánovat, ani řešit reklamace, či cokoliv zlepšovat. Musk je naprosto mimo, co se výroby týče - https://www.thestreet.com/investing/stocks/tesla-co... ...
6) Marže Tesly (25-30%) na jednom voze jsou nesmysl, protože Tesla neodečítá záruční opravy z marže vozu ve svém účetnictví. Kdo asi ty záruční opravy platí? Ježíšek? https://www.benzinga.com/analyst-ratings/analyst-c... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
BlackRock  |  26. 06. 2018 19:10  |  Microsoft Windows 7 Chrome 66.0.3359.170

Články o ziskovosti Tesly jsou podobným evergreenem jako pravidelné příspěvky o nadějných objevech v oblasti baterií. Všichni hledí s nadějí, že snad už konečně a ono ne a ne a ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirau  |  26. 06. 2018 20:48  |  Macintosh OS X Firefox 60.0

Tyhle opakující se dohady o tom, kdy bude Tesla v zisku jsou úplně zbytečný.
Musk už před lety sám jasně řekl, že Tesla bude ve skutečném zisku až kolem roku 2020 při výrobě 500 tisíc aut ročně. Jestli pak Tesla dokáže prodávat dlouhodobě tolik aut, je zas jinej problém. Při tak nízkým objemu vyrobených aut a zároveň tolika investicím, nemůže snad nikdo čekat, že Tesla bude v zisku. Když jen vývoj auta se spalovacím motorem stojí cca od 500 milionů dolarů po několik miliard. Tesla vyvijí hned několik modelů a k tomu ještě kamion, vlastní procesor, AI pro samořídí auta, dobíjecí stanice po celým světě a obří továrnu na baterie. Na to těch pár desítek tisíc vyrobených aut rozhodně nemůže stačit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Katikakus  |  27. 06. 2018 11:57  |  Microsoft Windows 7 Chrome 67.0.3396.87

Drzte si klobouky, letadlo pada volnym padem. To bude jizda...Konecne se snad i tem nekolika poslednim hlupakum, kteri tomuto podvodu veri, otevrou oci - Shal, Myclicks...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor