To je docela hodně slov “zřejmě”, ....že? A nebo slov “asi” .... Stavíš na významu slova “zřejmě” a “asi” hodně kritických názorů k cizím firmám, o kterých víceméně nevíš nic víc, než co bys si nepřečetl někde na internetu?Dále, preferuješ lidská rozhodnutí, postavená na internetových sdělení cizích lidí, nebo preferuješ rozhodnutí, která jsou postavená na základě zásadních doporučení výrobcem zařízení, které používáte?Z mé zkušenosti mezi lidmi které znám, je považováno takové počítání za hazardérství, projev intelektuální hlouposti až výslovné tuposti, je jednoznačně odsuzováno a nikdy není vina házena na výrobce, ale na vysloveně tupé uživatele, kteří si pochopitelně za následky mohou sami. Cítím ale, že v komunitě lidí, ve které se pohybuješ ty, je tomu naopak.Ano, Tesla proti tomu velmi důrazně bojuje a velmi důrazně prakticky permanentně připomíná zásadní pravidla používání vozů Tesly, včetně intenzivních důrazů na to, kdo je za co zodpovědný. Dovoluji si dokonce tvrdit, že v porovnání s Fordem, od kterého jsem nikdy nečetl na internetu jakoukoliv výzvu směrem k jeho zákazníkům ve stylu “jezděte s našimi Mustangy opatrně, pomalu, bezpečně a rozhodně nedělejte blbosti, jakože byste třeba spolu závodili” ..... pak Tesla připomíná takové požadavky, související s pravidly ohledně používání autonomního systému prakticky neustále.Takže to shrnu. Je značně pravděpodobné, že zítra zemře na vlastní blbost několik tisíc lidí za volantem na této planetě. Někteří z nich mohou být za volantem Tesly. A pozítří zas. A další den zas. A tak pořád dokola.Myslím, že mezi inteligentními lidmi by nemuselo být potřeba v této diskusi pokračovat. U tebe si ale fakt nejsem s ničím jistý.