ELONOVINKY: Na Crew Dragonu se rozbil záchod, při letu musely stačit pleny

Mise Crew 3 měla několikrát odložený start. Prvně kvůli počasí – ono totiž nestačí, že je hezky v místě startu, ale musí to platit i na několika místech v oceánu, kam by v případě problémů přistávala posádka. Další odklad způsobily blíže neurčené zdravotní problémy jednoho z členů posádky. Něco takového se v USA stalo naposled v roce 1990.

Průtahy nabouraly harmonogram výměny posádek na ISS. U stanice zadokovanému Crew Dragonu pomalu končila „doba vesmírné trvalivosti,“ a tak původní posádka odletěla bez setkání s novou. Ale ani tento let se neobešel bez potíží – v lodi nefungoval záchod, a tak si astronauti museli vystačit s plenami.

Podívejte se na předchozí Elonovinky:

Diskuze (12) Další článek: Windows 11 vylepší správu nainstalovaných programů. Přepracuje sekci Aplikace a funkce

Témata článku: Vesmír, Video, SpaceX, USA, Elonovinky, Crew Dragon, ISS, Posádka, Let, Zdravotní problémy, Záchod, Astronaut, Plena, Mise Crew, Start

Nejošklivější telefony všech dob aneb když dáte designérům volnou ruku, skončí to fiaskem