Hold, nemaji tam pretlakovy ventil nebo se jim smichali slozky paliva, co se michat nemaji :)
- Mozna by pomohlo prekopat uplne trysku a pridat nasavani vzduchu jako u noveho typu proudoveho motoru. To by smerovalo ohniste smerem dolu. Proud bych smeroval stredem a po okrajich trysky. To by mohlo vytvorit jakysi okrajovy podtlak, kdyz by se to vhodne nastavilo a mohlo by to zvysit tah.
- Tah by mohli zvysit tak, ze do trysku umisti kuzel derovany podobne jako golfovy micek. Slo by o vymenitelnou soucastku, protoze se silne ozehne a priste by nebyla asi pouzitelna. Otazkou je, zda plyny, ktere se dostanou mezi kuzel a plast trysky nemuzou zpusobit problemy. Pri velke teplote dochazi k odparovani, deleni jader a muzou se neprijemne shromazdovat vybsne slozky na jednom miste.
- No, a nemaji tam zadnou tu pretlakovou soucasku. Pokud to vybuchne, tak veskery tlak by mel bys smerovan prave na to misto. Cili, mozna bych udelal ve stredu dutou trysku. Bud trvale otevrenou pro unik tlaku a nebo pri velkem tlaku neco praskne nebo se rozpusti a cast tlaku se odvede ven prave tou dutinou.I tak mi neni jasne, jak to delaji, ze jim to exploduje. Rusum se to treba nestava :)