ELONOVINKY: SpaceX chystá test Crew Dragonu. Bude to podívaná

SpaceX se připravuje na divácky atraktivní test. Vyšle loď Crew Dragon bez posádky a bude zkoušet nouzovou situaci, kdy bude muset po problémech s raketou přistát zpět do moře. S Dragonem by přitom firma chtěla vyslat lidskou posádku do vesmíru již koncem tohoto roku. Na kdy je test plánován a co vše bude obsahovat? To se dozvíte v dnešním díle pořadu Elonovinky, který vydáváme ve spolupráci s webem Elonx.cz.

Podívejte se na další nedávné díly Elonovinek:

Diskuze (14) Další článek: Výrobní kapacity nestačí. AMD odkládá Ryzen 9 3950X a Threadripper bude mít zatím jen 24 jader

Témata článku: Video, Vesmír, SpaceX, Kosmonautika, Elonovinky, Starship, Crew Dragon, Falcon Heavy, Dragon, Raketoplány, Bude, Test, SPAC, Dílo pořadu, Lidská posádka, Podívaná, Test Crew Dragon, Posádka, Nouzová situace

Recenze filmu Duna. Kultovní sci-fi, na které určitě běžte do kina, než je zase zavřou

Star Wars pro dospělé, u nichž nás režisér Denis Villeneuve přesvědčuje intenzitou a naléhavostí své autorské vize, jak zprostředkovat románovou mytologii.

Recenze filmů