Video | Elonovinky

ELONOVINKY: SpaceX optimalizuje lety raket. Připravuje se na Starlink

SpaceX začíná vynášet satelity pro Svůj Starlink. Ten má díky 12 tisícům satelitů pokrýt internetem celou Zemi. Aby k tomu ale mohlo dojít, je třeba vše potřebné vynést na oběžnou dráhu. To ale znamená ohromné množství startů raket a tak SpaceX pracuje na optimalizaci celého procesu.

O konkrétních krocích, které firma podniká, se dozvíte v dnešním díle pořadu Elonovinky, který připravujeme ve spolupráci s webem ElonX.cz.

Podívejte se na další nedávné díly Elonovinek:

Diskuze (8) Další článek: YouTube Music a Premium konečně v Česku. Bez reklam a s hromadou hudby

Témata článku: Video, Vesmír, Elonovinky, Internet, Země, Elon Musk, SpaceX, Raketa, Falcon Heavy, Satelit, Falcon, Crew Dragon, Start raket, Ohromné množství, Dílo pořadu

Vědci vytvořili jazykovou neuronovou síť, která se přibližuje člověku. Je tak dobrá, že se ji bojí zveřejnit