ELONOVINKY: SpaceX připravuje mořský kosmodrom pro Starship

SpaceX se pomalu připravuje na mnohem obtížnější starty a testy pro Starship. Pro ně bude potřeba větší raketa Super Heavy. To bude přitom způsobovat větší hluk a tak firma počítá s tím, že orbitální starty posune na moře. První plošina by mohla být hotová ještě letos.

Více se dozvíte v dnešních Elonovinkách, které připravujeme ve spolupráci s ElonX.cz a Mall.tv

Podívejte se na další nedávné díly pořadu Elonovinky:

Diskuze (30) Další článek: Google přestane sledovat jednotlivé uživatele. Reklamy zacílí jiným způsobem

Témata článku: Video, Vesmír, SpaceX, Elonovinky, Raketa, Starship, Raketoplány, Vesmírná turistika, Hluk, Plošina, Velká raketa, Start, Díl pořadu, Kosmodrom, Super Heavy

TCL TS8111: povedený, dostupný 2.1 kanálový soundbar se zabudovaným subwooferem [test]

Zájem o produkty značky TCL u nás stoupá. Často nabízejí velmi zajímavý poměr kvalita, výkon, cena. A na to našinec slyší. Po nedávném testu televizoru stejné značky, dnes představíme jednoprvkové řešení pro vylepšení zvuku, totiž soundbar TCL TS8111.

Alexandr Bray
TCLRecenzeTestSoundbaryTesty
Yamaha A-S2200: poctivý integrovaný Hi-Fi zesilovač pro náročné [test]

Zesilovač Yamaha A-S2200 míří „mimo současnost“, a to nejen vzhledem. Výbavou a zvukem sází na seriózní hodnoty tradičního hi-fi, což je dozajista pro jistou skupinu milovníků dobré reprodukce „právě to ono“.

Daniel Březina
Hi-Fi
Programování elektroniky: Krabičko, sepni kontakt a stáhni firmware

Dnes si ukážeme, jak v Arduinu sepnout kontakt, o kterém nic moc nevíme, a jak dálkově aktualizovat firmware na čipech ESP8266 a ESP32.

Pojďme programovat elektroniku