ELONOVINKY: SpaceX zničilo další prototyp lodi Starship

SpaceX zničilo prototyp lodi Starship při tankovací zkoušce. Exploze nebyla plánovaná, firma ale již několik týdnů připravuje další prototyp. Ten se má lišit a být lepší. Elon Musk prozradil, co bude nového a kdy se dočkáme prvního orbitálního letu. To a mnohem více se dozvíte v dnešním díle pořadu Elonovinky, který pro vás připravujeme ve spolupráci s webem ElonX.cz

Podívejte se na další nedávné díly Elonovinek:

Diskuze (9) Další článek: Kde to jede a kde stojí: Mapy.cz testují dopravní informace ve své mobilní aplikaci

Témata článku: Video, SpaceX, Kosmonautika, Elon Musk, Elonovinky, Prototyp, Starship, loď, Cestování, Vesmírná turistika, Raketoplány, DAL, Dílo pořadu, Pořad, SPAC, Exploze, Let

Subvarianta omikronu BA.2 znepokojuje epidemiology. V Dánsku už tvoří skoro polovinu případů

** SARS-CoV-2 omikron má tři hlavní subvarianty: BA.1, BA.2 a BA.3 ** BA.2 je ještě nakažlivější než již tak značně infekční omikron. ** V Dánsku již tvoří polovinu všech případů nákazy omikronem

SARS-CoV-2Mutace

Recenze Asus Zenbook 14X OLED: Jemný hlavní OLED doplňuje druhý displej v touchpadu

Tomáš Holčík
AsusNotebooky