Hm u článků se počítá jediná věc, jestli je při stejné kapacitě lehčí, ideálně také menší (vyšší hustota energie) a zachová si dostatečnou bezpečnost. Jinak za opravdové vylepšení považuji jen a pouze skutečné navýšení kapacity o 50%, ideálně s jiným typem článků (síra, kyslík – nevyžadují žádný vzácný kov) x3, x5, x10, jenže toho se zřejmě nedožiji (ani v nanomateriálech neregistruji žádný výrazný posun). Vidím hned 3 potíže, počet nabíjecích cyklů, zisková (a technicky realizovatelná) sériová výroba bez dotační podpory, bezpečnost a možnost průmyslové, ekologické recyklace / likvidace (to neumí ani Elon, je schopen částečně recyklovat jen pár svých testovacích kousků). Mimochodem, až budou první továrny na „recyklaci”, doufám, že o místo k výstavbě se budou hlásit ekofašisté, je to jejich výmysl, já to za humny nechci (v DE piští kvůli GigaFactory, ti alarmisté fakt nevědí co chtějí). Kdo si koupí třeba mobil nebo auto, které sice bude mít 10x větší dojezd, ale nabíjení bude v hodinách (turbonabíječka) a při poruše nebude koho zachraňovat? Navíc stále více cítím blížící se katastrofu, víte, kde končí díky Schengenu (podpora byznysu před občany) odpad z DE a IT? Kde si myslíte, že za pár let budou končit ojetá (dále díky krátkému dojezdu prakticky nepoužitelná eAuta) z celé EU? V4+ je správně! Jestli si někdo myslí, že fy v DE a jinde v západní Evropě dodržují doporučení výrobců, tedy nabíjet na rychlonabíječce jen občas a ne do 100% (ideálně ne přes 90 %), tak je vedle jak ta jedle. To nedělá ani moje pobočka (v DE nejvíc prodávám a zajišťuji také dopravu objednávek, elektromobily, na které jsem milostivě dostal dotaci € 4 - 9k).