ELONOVINKY: Tesla inovuje a zvýší dojezd elektromobilů o polovinu

Názory k článku

JurajEsko  |  01. 10. 2020 12:29  |  Microsoft Windows 10 Chrome 85.0.4183.84

"Tesla inovuje a zvýší dojezd elektromobilů o polovinu" vs "Ten zvýší dojez elektromobilu o 16 %". Ak je tento rozpor vysvetlený vo videu, tak sorry. Tam, kde by bohate stačíl písaný článok videa nepozerám. Keby to bola pravda že sa stále zvyšuje dojazd o polovicu, tak už dávno Tesla jazdí 2500km na nabitie. A hľa - skutek utek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Neurotic  |  01. 10. 2020 13:42  |  Microsoft Windows 10 Firefox 82.0

To už se bude nabíjet tak 1x ročně ne? Vzhledem k tomu jak často a o kolik se ten dojezd podle článků zvyšuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kolkyno  |  01. 10. 2020 15:30  |  Microsoft Windows 10 Chrome 85.0.4183.121

celkom by ma zaujimalo kde a ako Tesla recykluje nefunkcne baterie, alebo poskodene baterie, co snimi robi?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kuba12345678  |  02. 10. 2020 00:12  |  Android Chrome 77.0

kdy? za 10 let??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolph1888  |  02. 10. 2020 11:01  |  Microsoft Windows 10 Firefox 82.0

Hm u článků se počítá jediná věc, jestli je při stejné kapacitě lehčí, ideálně také menší (vyšší hustota energie) a zachová si dostatečnou bezpečnost. Jinak za opravdové vylepšení považuji jen a pouze skutečné navýšení kapacity o 50%, ideálně s jiným typem článků (síra, kyslík – nevyžadují žádný vzácný kov) x3, x5, x10, jenže toho se zřejmě nedožiji (ani v nanomateriálech neregistruji žádný výrazný posun). Vidím hned 3 potíže, počet nabíjecích cyklů, zisková (a technicky realizovatelná) sériová výroba bez dotační podpory, bezpečnost a možnost průmyslové, ekologické recyklace / likvidace (to neumí ani Elon, je schopen částečně recyklovat jen pár svých testovacích kousků). Mimochodem, až budou první továrny na „recyklaci”, doufám, že o místo k výstavbě se budou hlásit ekofašisté, je to jejich výmysl, já to za humny nechci (v DE piští kvůli GigaFactory, ti alarmisté fakt nevědí co chtějí). Kdo si koupí třeba mobil nebo auto, které sice bude mít 10x větší dojezd, ale nabíjení bude v hodinách (turbonabíječka) a při poruše nebude koho zachraňovat? Navíc stále více cítím blížící se katastrofu, víte, kde končí díky Schengenu (podpora byznysu před občany) odpad z DE a IT? Kde si myslíte, že za pár let budou končit ojetá (dále díky krátkému dojezdu prakticky nepoužitelná eAuta) z celé EU? V4+ je správně! Jestli si někdo myslí, že fy v DE a jinde v západní Evropě dodržují doporučení výrobců, tedy nabíjet na rychlonabíječce jen občas a ne do 100% (ideálně ne přes 90 %), tak je vedle jak ta jedle. To nedělá ani moje pobočka (v DE nejvíc prodávám a zajišťuji také dopravu objednávek, elektromobily, na které jsem milostivě dostal dotaci € 4 - 9k).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
vzach  |  04. 10. 2020 08:54  |  Microsoft Windows 10 Firefox 81.0

Zatím asi nebylo zveřejněno, jak by mohla vypadat spousta dalších souvisejících parametrů. Když to umožní delší dojezd a bude vyšší kapacita, jak se to asi projeví třeba na hmotnosti, délce dobíjení a dobíjecích možnostech, životnosti, bezpečnosti, atp.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor