To jste vyplodil pěkný blábol.
Na amerických silnicích dojde DENNĚ k 500 požárům aut se spalovacími motory a na silnici denně umře 100 lidí. O kolika z těchto nehod myslíte, že informují i jiná než regionální média? Jen naprostý zlomek těchto nehod a úmrtí se nějak týká Tesly, jenže v podstatě o každé takové nehodě informují celostátní média, protože lidi prostě na zprávy o Tesle klikají/koukají. Takže i když statisticky nic nenasvědčuje tomu, že by Tesla byla ve srovnání s "normálními" auty náchylnější ke vzniku požáru po nehodě nebo že by v Teslách řidiči umírali častěji (ve skutečnosti je to spíše naopak), z médií to působí tak, že každá Tesla po nabourání vzplane a pasažéři zahynou. Je to jen zkreslený a zaujatý pohled, který generují média.
Nemluvě o strašení s Autopilotem, kde také slyšíte jen o nehodách, kde byl Autopilot aktivní (a obvykle je na vině nepozornost řidiče), ale už se nedočtete o těch tisících situací, kde Autopilot fungoval, jak měl nebo kde dokonce někomu zachránil život. V médiích to pak opět působí tak, že aktivace Autopilotu znamená ortel smrti.
Je potřeba se na problematiku podívat trochu objektivněji a skrze statistiky, nikoli jen z pohledu nabízeného v médiích.Edit: Měl jsem původně v textu chybu. Požárů je 500 DENNĚ, ne ročně.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 05. 2018 17:18