Jedno se ale Elonovi musí nechat. Z hovna umí nejen uplést bič, ale i kočár a koně.upřímně nepřestává mě překvapovat.Tesla se asi jediná automobilka, která prodává smyslplně využitelná elektroauta s akceptovatelným dojezdem. škoda té otřesné kvality a díky clům a všem poplatkům i vysoké ceně v evropě. ale fandím mu.
kvalita Tesiel za velmi zlepsila, v principe uz s tym nemaju problem
Fuj to je hnusný.
K e-autům si každý může napsat co chce.Ale pravda se ukáže již za 2 roky, kdy VW bude prodávat ID.3, ID.4, ID. ... .A k Tesle, je šíleně drahá, od 45000€.Pokud bude chtít Tesla prorazit, musí jít pod 30000€ již během těch 2 let a to s autem prostorným jako ID.3.Prostě u EV v ČR. VW (včetně Škody, Seatu) Tesle nic nepovolí, také kvůli ceně.
Zřejmě si neuvědomujete, že srovnáváte realitu s chymérou. nejenom že Tesla už vyrábí jako o život, jeich auta brázdí Evropu a za humy staví novou továrnu jak na auta tak na vlastní baterie.Produkty VW jsme zatím viděli jen v reklamách, prospektech a na webových stránkách. Není možné si je koupit, nikdo nezná jejich cenu ani skutečné srovnávací parametry.A nelze předpokládat, že by v technologii mohli být lepší, než Tesla, když 5 let nic nedělali.
Jenomže Tesla je šíleně drahá ve srovnání s VW (i se Škodárnou a Seatem).Zřejmě máš na Teslu za více než 45000€, potom Tvůj názor chápu.
Elektromobil je dražší, než spalovák. To ale není žádné překvapení. Tady bude rozhodovat budoucnost. Ta má jasný směr, zhruba do cca 5-ti let bude cena elektromobilu na polovičních cenách dneška. Ale samozřejmě ne každého. Nejrychleji půjde snižování cen u Tesly, která je s výrobou a vývojem léta vepředu před ostatními.Nejpomaleji na tom budou největší současní ospalci, tady pokud vůbec přežijí.Zatím se bohužel moc nechytají.
Presne tak. Na eautech (krome baterek) neni nic navic proti spalovaku. V podstate je to vykuchani spalovak s velkou baterkou. Proto je realne ze eauta budou jednou levnejsi nez spalovaci auta.
a ked to nastane, zacne o nich uvazovat, ale este predtym musia eauta dohnat v dojazde spalovaky. Medzitym sa ukaze ako na tom bude vodik a mozno prave ten budem najblizsie tankovat...
Mnozí tomu nevěří, ale vodík není řešením. Vyrábět elektřinu v autě vodíkem a dobíjet baterii v autě je hořší, než se drbat na uchu přes hlavu.Dojezd bude vyřešena taktéž zhruba do 5-ti let. Jakmile dosáhneme hodnoty cca 800 km, je to vyřešené i pro největší křiklouny na téma dojezd.
už jenom z principu fungování vyhraje elektřina. abys jezdil na vodík, tak potřebuješ 40% energie navíc oproti elektřině na jednotku vzdálenosti. a proč?těch 40% jsou náklady na rozklad vody na vodík - stlačení vodíku do flašky a následný proces smíchání vodíky s kyslíkem a vygenerování elektřiny. tohle u baterek odpadá. navíc u vodíku dochází ohřevem ke ztrátě 3% nádrže denně odparem.
ale ja som nepovedal teraz jazdit na vodik! ja viem ze vodik v aute dnes je mozno tak vizia ale vodik tu bol skor ako nafta v aute. A mne je jasne ze uskladnenie a cerpanie do aut je horsie ako elektrika, ale ja som napisal ze v buducnosti. Ty alebo ja ci iny vieme len to co citame,ale to co sa uz testuje niekde v japonsku alebo este len vyvija... mozno sa toho este ani moja generacia nedozije. Mozno tu budu 80perc elektricke auta a 19perc spalovaky, zvysok lpg, cng, vodik. ja viem ze vyroba vodika je dnes este narocny proces a to iste plati o jeho distribucii a naslednom tankovani, v podstate je to fosilne palivo ale jeho spotrebou nevznika ziadna skodliva latka. vyrobny proces to je uz ina vec, ale to plati pri vsetkom nafta/benzin, elektrika... kazde ma svoje pre a proti, no zatial ostavam u dizlu a pozdravujem.
Tady vůbec nejde o to jak se vyrábí vodík dnes, nebo za 100 let, ale o obecný princip.A ten žádnou logiku nemá a mít nebude.Prostě řetězec:1. Vyrobit elektřinu 2. Tou vyrobit vodík 3. Jím vyrobit elektřinu .... je pitomost. Naprosto zbytečné dva články řetězce. Elektřinu máme už v bodě 1.
dal som ti ze Souhlasim, ale ono pride stav ze aj vodik bude v bode 1. zatial ten stav nepozname. Ja sa priklanam na stranu vodika hoc viem ze Nexo si kupit dnes by bolo ako vyhodit peniaze za Cybertruck. Este netreba zabudat na fotovoltaiku a uz dnes zname moderne technologie = panely ktore su zhustene a inym chemickym zlozenim ucinnejsie prijmaju a menia slnecne luce. Co ak v mieste tankovania elekriky budes mat o 25 rokov aj "pistol" s pismenkom "H"... lebo ten vodik sa priamo v tomto mieste dokaze vyrobit. Ja rozumiem principu vyroby vodika dnes, ale este nevieme co pride zajtra a to plati aj o elektrike. Si zober ze VW v dizli pred 4 rokmi dieselgate a pred par tyzdnami predstavil diesel s 2x vstrekovanymi stankami a dvomi filtrami pevnych castic. a to je len VW, este stale MB nechce skoncit s dizlom a su tu aj dalsie automobilky. Napr cela afrika v podstate jazdi na dizli a vela odlahlych oblasti funguje na diesel agregatoch, niekde este nedorazilo ani obdobie pary... 😀 A to sa bavime len o doprave.
Vodík na místě nikdo vyrábět nebude kvůli vysoké neefektivitě. A dopravovat jej je stejný problém jako u benzínu - zase to musí dovézt kamión. Natáhnout drát je mnohokrát jednodušší.
je to nesmysl, když říkáš že elektroauto je vykuchaný spalovák. kontrukčně jsou si naprosto jiné. a to včetně pohonného ústrojí, uložení baterií, motorů, software apod. stejné jsou tam tak sedačky a volant. a protože vývoj auta trvá cca 8 let, tak proto jsou automobilky v evropě pořád pozadu. elektroauta co vznikly konverzí ze spalováků nejsou dobré. a hlavně, je to až moc vidět, že návrh je pro vozy na fosilní palivo.
Fakt je šíleně drahá? Protože když jsem naposledy koukal do ceníku na SROVNATELNÉ vozy od Škody, tak tam byl cenový rozdíl 100-150tis. Kč. To už u auta za milion není rozhodující. A dopředu, než někdo vytáhne jako jediný, zbožňovaný a nejdůležitější parametr vozu, tedy dojezd na jednu nádrž/baterii. Pokud je to pro vás tak důležité, tak si elektromobil nekupujte.
tych 100 000 pri 1 000 000 je 10%, co nie je malo a to ti ziaden dealer taku zlavu neda, pokial nekupujes predvadzacku alebo v dobe vydania fl predfl model... A ano stale su ludia co s autom nejazdia medzimesto bez prestavky alebo na dovolenky aby sa zapodievali planmi kde musia zastavit aby dosli do ciela. Cize az budeme na 800km na jedno nabitie, ktore bude financne porovnatelne resp lacnejsie, lebo porovnatelne neznamena nic pre bezneho smrtelnika. Teraz sa nehrajme na ekologov, nakolko na to ti jasnu odpoved neda ani 1000 odbornikov lebo musis ist az na zdroj toho tvojho kW ako bol vyrobeny atd. Pokial nemas aspon pole s veternymi turbinami...
Třeba my jsme jeli Brno-Paříž za jeden víkend... Raději bych to jel s elektromobilem než s tím LPG... a za autopilota bych klidně někomu urval ruce. Neustále hledat kde se natankuje, elektro nabíječek tam bylo více než LPG stanic... Navíc cena LPG ve Francii je opravdu přemrštěná. Nečekal jsem, že v moderních zemích budou s tímto takové problémy.
Preco tu spominas Skodu, Seat a VW, ked top vyrobok v EV bude uz coskoro Hyundai. Nie ze by som fandil korejcanom ale ti to maju este viac rozbehnute ako cela Europa... A otazkou casu je kedy stym zacne Honda a Toyota, oni na to idu trosku inak..., ale staci im vyhodit spod kapoty jeden motor a ten mensi zvacsit a su razom medzi korejcanmi a teslou. Ja elektrike nefandim, je to len alternativa. Je trosku ekologickejsia ako fosilne paliva, ale jej vyroba, distribucia a naroky na infrastrukturu nie su rozhodne zelene a kebyze mame zajtra vsetci prejst na elektro auta. tak v sobotu pojde 95% ludi peso.
1. Největší automobilky Toyota nebo koncern VW žije i z aut levnějších než 30000€ hlavně 2. Největší automobilky Toyota nebo koncern VW žije i z aut které jezdí kde na takovou elektrotechniku jsou hodně nevlídné podmínky. Tedy hodně pod nulu nebo naopak nad 50°C , žádná garáž, hrozně prachu, nebo bahna, sněhu.3. firma Škoda auto nebo Hyundai jsou pro náš stát důležité pouze jako zaměstnavatel a plátce daní. ČR prodeji nový vozů neuživí žádnou automobilku. čím tu budeme jezdit pak není podstatné.4. EV bez dotací jsou drahé i pro silně ší západní státy Německo třeba zmíněný Golf nebo Polo na který není odpoveď ani ID. A není jen VW.
Ja som riesil EV vozidla od Toyoty a Hondy vs. Skoda, Seat, VW. Ich aktualne hybridy su pohanane inym sposobom, a na to som narazal az by museli tito japonci uz len elektrifikovat tak je to otazka "jedneho dna", oni uz technologie maju davno vyriesene a tie cca 4 modely co dokopy tieto dve automobilky maju v ponuke, je len aby bolo - u nich nevidim ten feeling ako je u automobiliek v EU, ze musia zaradit tolko EV modelov. Kdezto europsky koncern VW ma este co dohanat, ved len teraz hybridoval cez cely koncern, doteraz tu bol eGolf, ktory sa predaval asi menej ako Chiron. Taka Toyota s Lexusom uz "100" rokov maju hybridy... a ten prelom v uspesne EV je u japoncov skor ocakavanejsi nez u VW. Aj tak sa to cele riesi len kvoli EU. Japonsko ako take by svojou ekologiou v doprave svet nespasilo a nespasi ho ani Europa, pluca sveta sa uplne inde a svetovy priemysel deto. Kym my sa tu hadame o EV a diskutujeme ci bude mat nova Skodovka 1.0 TSi, tak v amerike jazdia akurat tak Tesly a vacsina ludi si uziva v uplnej spokojnosti HEMI, Demon, MACH, Saleen, Deberti, Cobra, Raptor, ZR a pod. nejdu pod 5 litrov, stym chodia aj noviny kupovat.
Drahá? 😃 Existují určité třídy automobilů... a Model 3 je srovnatelný třeba s Volvem V90... no a teď se podívejte na ceník Volva a Tesly 😃 Takže: Co to plácáš ty vořechu?
V90 by mala byt o dosť väčšia nie? A hlavne je to kombik. Myslel si asi S90.
Model Y je sedmimístný. Navíc má druhý kufr vepředu. Kategorií výbavy je to podobné, dalo by se to hodit do stejné kategorie. A Tesla je levnější.
Najskôr píšeš že Model 3 je zrovnateľny s V90. Nie, nie je.Potom zase Model Y. Ten možno. Aj keď je to úplne iná kategória.Tesla je možno lacnejšia ale čo sa týka materiálov, odhlučnenia atd tak na Volvo nemá.
Jestli v Německu nezačnou něco dělat, tak už Elona (USA a vlastně ani Čínu) v E-Autech nedoženou. Oba hlavní trháhy tedy e-tron a ID.3 (Audi s VW) nemají ani v nejvyšší kategorii dostatečný dojezd, neumí nabíjet na maximum dnešních nabíječek a cena není žádná lidovka, když už. A aby toho nebylo málo, ID.3 trápí SW výbava, hezky nám ten GND začíná. 🙂
Říkal jsem, že bude malý zázrak, když se ID.3 začne v květnu prodávat podle poslední verze plánu 😂
Nemůžete srovnávat ID.3 a Teslu 3, to jsou úplně jiné cenové kategorie.
A jak jste na to přišel?
Porovnej rozměry, výkon apod... ID3 nižší kategorie
V elektromobilech se "třídy" a "kategorie" rozdělují úplně jinak. Výkon jako parametr nebude už hrát takovou roli jako spalováku. Často totiž udávaný údaj o výkonu u elektromobilu neodpovídá finální dynamice auta. A to je přesně případ ID.3, kde papírové parametry odpovídají Tesle 3, ale v reálu se zatím ukazuje, že na ni vůbec nestačí. A to bude rozhodovat.ID.3 je rozměrově ve třídě Golf, tedy právě přímý konkurent Tesla 3.Jenže VW za stejné peníze a z obdobné výbavy neumí vymáčknout to co Tesla, protože mu chybí 5 let vývoje a zkušeností.
Tak truhlík vyhrává cenu za největší blbost diskuze 😀 VW Golf konkuruje Tesle Model 3 a Toyota Yaris konkuruje VW Passat ne? 😀Tesla Model 3 je srovnávána se svými konkurenty ve stejné třídě, což je BMW M3 nebo Audi RS3 či Audi RS4
Jako elektromobilista se tu směju, až jsem spadl pod stůl, že Tesla 3 je konkurentem pro M3, RS3 či RS4... 😀😀😀
Ale kde že. Konkuren je Golf metla, vepř, na hlínách. Samo ..f dédéýčků... pod 25000€ s DPH bez dotací a auta na proti účet.Samotného M3 bylo už vyrobeno a prodáno víc než 259 000 ks, no to skoro dohnali ne? O základním modelu ze kterého to vychází nemluvě.
Přiznám se, že netuším z tvé odpovědi, zda přitakáš nebo rozporuješ. 😀Nicméně jezdil jsem jak Teslou 3 Performance, tak i BMW M4 (mohu to brát jako podobná auta). Tesla 3 je fajn, výkony to má, ale zábavnější a řidičsky zajímavější je Mko. Protože Tesla 3, ač je výkonná, tak není dělaná primárně jako sportovní auto. Což BMW M i Audi RS primárně jsou. A vo tom to je.Ale chápu, že kdo nemá zkušenosti, tak tomu nerozumí a nedokáže to pochopit. osobní zkušenost je bohužel nepřenositelná.A to říká jako nadšený elektromobilista, co denně jezdí na elektriku.
Ano, nejčastěji je Tesla Model 3 srovnáván s BMW M3 a Audi RS3, ať už samotným Muskem nebo v recenzíchhttps://www.topgear.com/car-news/electric/tesla-m... ... https://www.youtube.com/watch... (Tesla Model 3 P vs BMW M3 vs Audi RS4)
Aha. Takže dle tvé logiky je Superb konkurentem pro BMW M760Li:https://www.youtube.com/watch😀 B-]
Ahoj, kde jsi byl? Už jsem se tady nudil. Co že jsi to chtěl?Jen tak na okraj, já vůbec nepsal, že Tesle konkurují nějaké spalováky. Celou dobu se bavím o ID.3 🙂Takže si přešlápni, stojíš si na vedení 🙂
Truhlíku, tvrdit že VW Golf je přímý konkurent Tesla Model 3 😀 Co třeba tvrdit, že Aston Martin je přímý konkurent Škody Superb? Nebo že Škoda Octavia konkureje VW Arteon? Raději už se v tom vice neptalejte nebo to bude smrdět ještě více 😀
anonas | 06. 02. 2020 11:44 | Microsoft Windows 10 Firefox 72.0Jen tak na okraj, já vůbec nepsal, že Tesle konkurují nějaké spalováky (Golf). Celou dobu se bavím o ID.3 Takže si přešlápni, stojíš si na vedení.
Chápu truhlíku, nejdříve srovnávate Model 3 s Golfem a pak začnete předstírat, že se to vlastně nestalo. 😀 Možná by jste se neměl vyjadřovat k věcem o kterých nic nevíte, když tu nechcete být za šášulu 😉
Jo to je pravda, nelze srovnávat VW Golf s Teslou, jelikož jsou to auta ve zcela odlišných kategoriích, ale chápu jenom truhlíka by mohlo napadnout je srovnávat. 😀
Všichni jsou blázni jen vy jste letadlo. ROFLOpravdu třídu jen samotná velikost vozu neurčuje nebo to by pak Hilux v holobytu konkuroval Roysu..... 😀
Co prosím?
Hlavně pohledem na očekávané ceny. ID3 má stát 30000EUR v Německu, zatímco základní Tesla 3 tam stojí asi 54000EUR.
Tesla model 3 zacina v DE na 45tis euro.
Tu je odkaz pre minuskarov.https://www.tesla.com/de_de/model3/design...
Kolik bude stát ID.3 je ve skutečnosti ve stejných hvězdách, kde je cenovka Tesla 3, která bude sjíždět z pásů berlínské továrny.To se prostě uvidí.
A proč by měli? VW není jen Audi a ještě nedodávaný ID ale taky Škoda nebo Seat které prodávají statisíce aut které nekonkurují ani Tesle ani Audi. A obráceně to samé. A pak tu máte Toyotu , co Tesla za to má? Tam konkuruje virtuálnímu brandu Lexus ale Lexus nedělá z Toyoty největší automobilku. Tesla si tam může prodávat svoje Ameriky dál ukončením dotací prodeje stejně se zázraky nestanou. Cenově potkává ono Audi a pak BMX, Mercedes a Porshe. Záleží na kupci jestli dá přednost horší mu technickému zpracování a papírově o xx-xxx delšímu dojezdu. Nebo vsadí na kvalitu.Jinak pokud Tesla má necelých 365 dní na to pro Evropu začít montovat DAB+ kompatibilní radiem jinak smůla..... může je prodávat tak Britanii a Švýcarsku.
To jako ma bejt DAB+ povinna vybava nebo co? Hlavne proc by tam Tesla nakou takovouhle vykopavku cpala, kdyz si v ni clovek muze spustit spotify nebo radio z internetu?
A no má být . Součástí včasné systému varování obyvatelstva je stále analog a digital radio. Né internet, který se čeká že v případě mimořádných událostí nepůjde a hlavně je placený i pasivní příjem....
zisk 2 dolary na akcii za 1/4 roku ... cena by měla být max 100 dolarů
ano, pokud by tesla uz jinak nerostla a neplanovala vpodstate nic noveho, coz ale neni ten pripad
duvod?
Už zase spadly na 700. Za těch 900 by byla škoda neprodat, obzvlášť jestli je někdo na jaře koupil za 180.
Hledám slova. Není to snadné. Pomůžete mi?
Ani nemusíš, stejně tě tady berou vážně asi tak jako koronavirus homeopatika...
pecka, super, konecne, huste, mega, elon je boh, to chcem!
Ja bych to nazval jednoduse. TOTALKA 😀
Třeba že: "...jste zase o krok před nimi!" 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.