Federighi
1. 11. 2021 • 11:59

Škoda, že si Musk před založením takové firmy nepřečetl komentáře na Živě. Ušetřil by spoustu peněz a času na vytváření dalšího neúspěšného projektu.

PD
1. 11. 2021 • 11:10

To mě připadá jako nesmysl. Tesla potřebuje drahou baterii, kdežto vlak čerpá elektřinu po drátech rovnou z elektrárny. Navíc vlak jedoucí po kolejích je líp ovladatelnější a méně náchylnej k nehodě než šňůra aut jedoucí za sebou.

vzach
31. 10. 2021 • 7:42

Jak asi budou řešit případné překážky v tunelech při takovém provozu? Pokud ta auta budou vyjíždět na povrch, tak se do tunelů mohou dostat nečistoty. Anebo z elekktromobilů Tesla také občas něco za jízdy odpadne. Pokud by se nějaké to auto porouchalo, vybilo, případně havarovalo, to by byla v takovém tunýlku větší komplikace, než na povrchu?

Pepe28
30. 10. 2021 • 12:34

Hertz koupil 100k vozu tesla a nedostal slevu 🙂 Elon musi byt v zajimave financni situaci, ze si nemuze dovolit pri takovem nakupu dat slevu.https://elektrickevozy.cz/clanky/hertz-tesla-elektr... ... Viz Mark Fields nekomentoval náklady na pořízení vozů Tesla (Elon Musk řekl, že firma Hertz nedostala žádnou slevu), ale odhalil, že automobily nebudou mít k dispozici funkci Full-Self Driving.Necht si cteny ctenar ucini o tomto zajimavem fenomenu nazor sam... :-O

brk77
29. 10. 2021 • 20:11

Ono to možná zas až taková kravina není, jak to na první pohled vypadá. Pokud se v té hlavní smyčce bude jenom jezdil a zastavovat se bude vždy na nějaké odbočce, tak by to tam mohlo docela švihat. Jsem docela zvědavý, jak mají spočítanou tu přepravní kapacitu, ale pokud těch 57 000 pasažérů je alespoň trochu reálných, tak klobouk dolů. Schválně jsem se díval na Wikipedii a u pražského metra se pro A a B udává kapacita cca 21 000 pasažéru za hodinu a pro C 27000.Akorát mi silně nedávají smysl ty Tesly. Chápu, že to je jeho firma a proto je tam chce mít. Čekal byl spíš něco na kolejích a pokud koleje ne, tak alespoň napájení řešeno jinak než bateriemi v těch autech.

Roman Vronek
29. 10. 2021 • 19:30

První požár a může to celé zabalit. Na tunelu není drahá ta díra. Na tunelu je drahé, aby tam všichni nechcípli jako krysy, když se něco pokazí.I když - kdyby se v pražském metru zablokovala souprava a začalo v ní hořet, taky tam zůstanou všichni.

Adam Vágner
29. 10. 2021 • 19:19

Nevím, školy nemám, ale jaký je rozdíl v tom, když budou trčet auta s jedním nebo dvěma lidmi v zácpách na silnicích nahoře a když budou trčet ve stejných zácpách v tunelu?Teda kromě toho, že když některé Tesle blafnou baterky, tak se bude z toho tunelu dost blbě utíkat. 😃Nějak mi taky není moc jasný, jak to má vymyšlené pro případ, že se v takovém tunelu nějaké auto podělá. Ale možná by to šlo rozjet dvoustovkou a objet po stropě jak formule. 😃

Názor byl 2× upraven, naposled 29. 10. 2021 19:30

Net.Xtreme
29. 10. 2021 • 19:09

Je fakt, že Las Vegas je bohaté město a může si dovolit extrémně neefektivní metro, připomíná mi to šejky, co si postaví nejvyšší mrakodrap bez kanalizace, protože si můžou dovolit zaměstnat stovku hovnocuců…

Určitě si přečtěte

Články odjinud