Tohle je samozřejmě budoucnost. Doprava, především nákladní, průmysl, bydlení, sport, zábava - to všechno musí pod zem. Na povrchu zůstanou jen průduchy vzduchotechniky … 😁
Budeme ako krtkovia.Zaujimave je, ze vacsina scifi filmov ukazovala buducnost vo vzduchu. 5 Element atd.
Což je samozřejmě úplná blbina. Když dáme všechno do vzduchu, zastíníme si před slunečním světlem to nejcennější, co na naší planetě máme - úrodnou půdu. Možná si tvůrci sci-fi mysleli, že lidé budoucnosti budou fungovat na elektřinu nebo na jaderné články … 😁
Ono to bolo skor v mestach ako NY a nie niekde nad polami v Ohiu.
Ovšem lidská populace stále roste. Města stále rostou a rozšiřují se. Průmyslové zóny stále rostou a rozšiřují se. Dopravní komunikace stále rostou a rozšiřují se. A naše planeta? Stále stejná, bohužel. Neroste. To nemůže takto fungovat donekonečna ...
Vůbec ne krtkové, stojíme u zrodu nové rasy, která bude pod zemí stavět rozsáhle haly a sítě tunelů, ze sci-fi/fantasy je můžete znát jako trpaslíky, tentokrát však v reálném světě.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 9. 2018 11:06
tenisové sázky, 100%ně spolehlivéhttp://vitexe.blogspot.cz/...
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 9. 2018 01:14
Máš pravdu, taky si otevřu sázkovou kancelář … 😀
Tohle vubec nedava smysl - rychlost prevozu je degradovana nastupnim casem skupin po 8. Nez vypravi dejme tomu 10 vozitek, pomale metro, kde vsichni nastoupi najednou, bude davno v cili, s minimalne dvojnasobonu kapacitou.
Nevím, jestli tunel pro auta něco zmůže, každopádně s metrem nelze srovnávat. Metro se, kromě několikanásobně vyšší ceny, staví hlavně podle hustoty zalidnění a LA je velmi rozlehlé a lidi se sjíždí z několikanásobně většícH vzdáleností než jinde. Zároveň byl urban planning takový, že se nedá nějak rozumně rozšířit silniční síť. Místní také radši sednou do auta, než hledat sérii pomalých spojů, navíc se k tomu prvnímu tak jako tak musí dopravit autem.
Ve videu se ale mluvi o preprave chodcu nebo cyklistu
je to v podstate testovacia/reklamna trat. tam kde vsetci nastupuju na jednom mieste a vsetci vystupuju na jednom mieste by samozrejme bolo lepsie metro. vyhoda malych voznov ma byt v tom ze mozes kdekolvek nastupit a kdekolvek vystupit. nemusis ako v klasickej mhd mnohokrat prestupovat
Vystoupit kdekoliv podzemi? A co ostatni vozitka na dane trase? Budou cekat? Nebo se bude jedna o sit tunelu? To by pak dle vasi teorie musela byt extremne husta, coz neni ekonomicky mozne i pres uspory novych technologii. Rychlost prepravy metrem je jiz dnes dostatecne rychla, co ji extremne zpomaluje jsou caste zastavky. Reseni bych videl spise v paralelnich tunelech, kde jedna linka bude stavet treba jen v tretine zastavek, podobne jako v NY.
Zastávky budou řešeny tak, že se budou nacházet v krátké odbočce z hlavního tunelu, do které se musí sjet, takže výstup/nástup nijak neovlivní pohyb vozů v hlavním tunelu.
Jo, to by slo.
sem zvědavej jak vyřešil bezpečnostní požadavky na tunel, únikové cesty a další.
Je to popsáno v FAQ u nich na webu: https://www.boringcompany.com/faq/Ty únikové šachty pak jsou popsány v tomto oficiálním dokumentu (strany 22 a 23): http://www.elonx.cz/docs/Dugout_Loop_Initial_...
Už se mi začalo stýskat. :-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.