ELONOVINKY: Umělá inteligence rozdrtí člověka ve hře Dota 2

• OpenAI vyvíjí špičkovou neuronovou síť
  • Poráží lidské hráče a učí se ovládat prsty
  • To vše i díky pomoci Elona Muska

Britská laboratoř Deep Mind (Google) před lety postavila neuronovou síť AlphaGo, která zvítězila nad člověkem v klasické asijské hře go. Organizace OpenAI, jejímž spoluzakladatelem je Elon Musk, vyvíjí pro změnu herního bota, který poráží hráče z masa a kostí ve strategii Dota 2. Umělá inteligence se v posledních měsících neuvěřitelně zlepšila a na sklonku srpna si to rozdá s těmi nejlepšími světovými pařany Doty.

Elonovinky, který připravujeme ve spolupráci s Elonx.cz.

Podívejte se na další díly pořadu Elonovinky:

Diskuze (15) Další článek: Mezi vyhynutím dinosaurů a současnými změnami klimatu existují souvislosti

Témata článku: Vesmír, Video, Umělá inteligence, Elon Musk, Elonovinky, Neuronová síť, OpenAI, Britská laboratoř, Prst, Dot, Dota, Lidský hráč, Inteligence, Síť, Elonx cz

Vypadá jako iPhone 14 Pro Max, ale zdání klame. Čínská kopie však stojí jen dvacetinu toho, co originál