Elonroad nabije elektromobily během jízdy ze silnice. Řešení chce eliminovat hlavní nevýhodu elektrických aut

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 55

Názory k článku

23. 05. 2019 15:04

To jsem měl jako malé dítě, normální závodní dráha, se divím, že to nikoho nenapadlo, tedy snad až na to, že to je drahé, nedá se to kloudně udržovat v zimě (určitě tomu silně slaný roztok dobře dělat nebude, ani pluh co bude odstraňovat namrzlý led). A s tou bezpečností vysokého napětí si nejsem jistý, v případě nehody v elektrifikovaném úseku netuším, jak zaručit 100% bezpečnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2019 14:46

Jasan, zase to vyřešíme hrubou silou, kašlat na indukci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2019 13:15

A v autě budeme mít za paušál pronajatý nějaký speciální online elektroměr s odesíláním dat o sesbírané energii, který bude potřeba "zdarma" nechávat ověřovat co rok v autorizovaném servisu, který předtím navázal spolupráci s ČEZem, či jinou certifikovanou společností. Kompatibilita vozidel vs použitý systém bude po celé Evropě taky bez problémů, podobně jako sjednocení konektorů dobíječek Apple vs zbytek. Dobrý nápad, necítím zde žádný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2019 12:44

U nas se tomu rika rovnak na vohejbak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 12:29

To bude radost, pokud budu potřebovat přejet z pruhu do pruhu, nedejbože provést vyhýbací manévr. Hezky to na kolejnici poskočí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2019 11:11

Todle je řešení úplně na houno. To ať radši vymyslej superkondíky co se budou nabíjet bleskem a vydržej na dojezd 50-100 kiláků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 10:59

Za mě dobrý řešení na sídliště, tam to může být prakticky kdekoliv. Jezdí se pomalu nebo se dlouhodobě stojí, nabíjet to může přes noc i pomalu. Stejně tak na firemní parkoviště a parkoviště v průmyslových zónách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 10:55

Ten sníh to u nás trochu limituje. Ale ať už to je kolejnice, nebo dráty...pořád je to takové městské řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2019 10:18

Po delsi dobe prisel Elon s jeste vetsi kikotinou nez jsou ty tunely. Bravo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 09:19

Dobry na parkoviste pri stacionaru nebo u nabijecek, ale za jizdy to ma az prilis moc negativ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 08:33

Clovek nemusi mit vystudovane CVUT, staci aby si pamatoval z detstvi klasickou autodrahu a nemel v hlave uplne vymeteno, a musi mu byt jasne, ze tohle je nebetycna hloupost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 08:26

Znáte autodráhu? To je taková ta hračka s autíčkama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 07:58

To by bylo šikovné instalovat na místech kde se tvoří kolony, a že takových míst máme docela dost. Když už stojím v koloně, alespoň si budu dobíjet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 07:56

Takže až tam budou prát těch 600V a bude ta kolejnice mokrá, to bude docela legrace. Jsem zvědav, jak dlouho to pak vydrží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 07:51

Hm, čekal jsem nějaké cívky pod povrchem vozovky a podobně..ale teda blbou kolejnici, která bude "velmi praktická" snad ve všech ohledech jsem opravdu nečekal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 07:32

Jak tam napsali o sněhu a nutnosti jeho odstraňování, hned mě napadlo jak tam asi projede prohrnovač s radlicí a jak zajistí, že sníh odhrne a zároveň nevezme i elektriku, která by mohla v prohrnovači udělat docela paseku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor