Evropa se chystá vyslat do vesmíru „lovce temné hmoty“

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

24. 06. 2023 13:43

Temná hmota neemituje žádné světlo ani energii a konvenčními senzory ji nelze detekovat.
Z těchto důvodů byl dotyčný teleskop navržen tak, aby vytvořil jakousi podrobnou mapu kosmu, z níž bude možné vlastnosti této formy hmoty odvodit nepřímo.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------To všechno souhlasí .Proč tato hmota není vidět ?
To proto, že tyto částice jsou na atomární úrovni . (Elektrony+Pozitrony)
Atom taky jen tak neuvidíte . (Bez Elektronového Mikroskopu)
Tuto formu hmoty (částic) lze odvodit nepřímo .
Bouřku - Blesky, vytváří tato hmota, která nabíjí nábojem mračna a po překročení kritické elektrické pevností odpálí Elektrický Výboj .Taky Permanentní Magnet využívá vířivý proud Elektronů+Pozitronů .
V polarizované hmotě (tzv. zamrzlé v čase), protékající částice vyvolávají magnetizmus, podobně jako v Cívce s Jádrem připojené k baterii .
Světlo, Magnetizmus, Elektřina, stále se jedná o proudy Elektronů+Pozitronů .Na vysvětlenou je dobré si stáhnout,shlédnout Dokument "Elektrický Vesmír"
Tam je mnohé vysvětleno a dává to smysl .To co pindají tzv. Vědci, co nevidí to neuznávají, jdou do háje zeleného .

24. 06. 2023 05:42

Podle mých propočtů může být temná hmota tvořena neutriny, která vznikla rekombinací reliktních fotonů.