povodny komentar bol, ze som mal long COVID asi pred desiatmi rokmi nez dosiel COVID do modyNOVE:
prilepim to sem pre viditelnost, pred par dnami pocas dovolenky v Bulharsku mi zrovna den pred odletom pridu hned za sebou dve overovacie SMS spravy 3D Secure na potvrdenie transakcie, ktoru som neuskutocnil z prazskej restikys kartou som opatrny a taketo zneuzitie mi prislo dost divne, skor by som cakal nejaky medzinarodny obchod nez prazsku restiku, tak som hned kontaktoval banku ci mi vie k tomu dat blizsie informacie, ale vraj pokial nie je transakcia potvrdena SMS tak ju neuvidim ani ja a ani oni nemaju blizsie informaciehned som preto kontaktoval aj restiku na sidlo spolocnosti (kde mi relativne neskoro vecer zavolala spat pracovnicka, velka ochota), kedze maju x prevadzok, ta sa na to tak uz nevedela pozriet v systeme a nech jej to hodin do systemu, este kedze som pred mesiacom objednaval z Damejidlo mal som podozrenie ci nahodou oni nemaju nejaku chybu a nahodou moju neulozenu (!) kartu nesparovali nahodou v ich systemeodpoved z damejidlo - povieme vam prd lebo GDPR, neboli mi ani schopni povedat ci ta objednavka vobec sla cez nich a ci bola na moju adresu, absolutne nulova ochota, viem kde si nabuduce neobjednam jedloodpoved z restiky - vidia tam dve nezrealizovane objednavky (to budu tie moje SMSky) na ine meno a potom tretiu uspesnu, ale nevidia cisla kariet, vsetko uskutocnene cez ich vlastnu aplikaciu (to ti mamlasi z damejidlo nevedeli povedat ze to vobec neslo cez nich?)po par dnoch follow up informacie z restiky ktora kontaktovala platobnu branu PayU, toto je ich odpoved:
Dobrý den,pokud se podíváme na dvě transakce 273823XXXX a 273823XXXX:oba jsou zrušeny s 3ds authentication error (global).Čísla karet jsou navíc podobná, takže může dojít k omylu.Odpovědět na otázku:je možné, že se paní spletla a zadala místo svého čísla karty omylem číslo karty pána? Nicméně to ji pustilo k 3D Secure potvrzení, takže musíte zadat kromě čísla pána karty i správnou platnost jeho karet a správné CVV / CVC? Nebo pro spuštění k 3D Secure stačí jen zadat správné číslo karty a zbylé údaje (platnost karty a CVV / CVC) mohu zadat s chybou a přesto mě to k 3D Secure empty?Je možné, že došlo k chybě při zadávání čísla karty.Je číslo karty dostatečné pro odeslání SMS 3D secure? Zřejmě ano, ale navrhujeme, aby klient kontaktoval banku, jak funguje jeho 3D zabezpečení.To je teda slusny bordel, ak je toto pravda, ze vam budu chodit overovacie SMS spravy, len ked niekto nahodou zada existujuce cislo karty bez toho aby sedela platnost karty a CVV kod, cakal by som ze musia sediet vsetky tri udaje a az potom budu stresovat niekoho s overovanim a podozrenim na zneuzitie karty. Este horsia je alternativa co ak sa jedna o zahranicny obchod nepodporujuci 3D secure, to by banka nechala prejst transakciu len ked si niekto tiplne spravne cislo karty a ma uplne na haku udaje o jej platnosti a CVV? Jedna o banku Equa. Nebolo by od veci, keby Zive zistilo ako je to 3D overovanim kariet ceskych bank.
Názor byl 4× upraven, naposled 04. 08. 2022 13:36