- Pustí se palivo a okysličovadlo do spalovací komory a zapálí, tj. úplně normální provoz motoru.
- Ano, jen u kapalinových, protože pevné prostě hoří, dokud neshoří celá náplň.
- Vypnou se čerpadla. Prostě ve spalovací komoře dojde palivo. Jak asi vypnete třeba spalovací motor v autě?
- Proč by mělo dojít k jejich poškození? Zkouší se jen to, na co je ten motor konstruován. K poškození by tímto dojít nemělo, pokud tam není něco špatně. A pokud je... No, tak se to poškodí. Proto se ten test dělá.
- Počká se, až všechno vychladne. Pak proběhne vizuální kontrola i kontrola všech čidel (to se koneckonců kontroluje během celého testu).
- Záleží na provedení testu, ale klidně překonat může.
- Protože je raketa pevně připevněná k rampě. Teprve až děsně před skutečným startem dohází k odpojení od rampy, kdy tam pak raketa "sedí" jen vlastní vahou (ne na tryskách, pochopitelně).