Ferrari představilo nový model  Ferrari F8 Tributo . Ač se to teď všude jinde hemží elektromobily, tenhle snový spoťák pohání extrémně výkonný osmiválec s pořádným zvukem. 

Ferrari představilo nový model Ferrari F8 Tributo. Ač se to teď všude jinde hemží elektromobily, tenhle snový spoťák pohání extrémně výkonný osmiválec s pořádným zvukem. 

Je to mrštný supersport, kterému bude nejlépe na závodním okruhu, ale je to jinak auto určené pro běžný provoz. Motor má osm válců do V, objem 3,9 litru, výkon 720 koní a točivý moment 770 Nm.  Je umístěn uprostřed auta. 

Je to mrštný supersport, kterému bude nejlépe na závodním okruhu, ale je to jinak auto určené pro běžný provoz. Motor má osm válců do V, objem 3,9 litru, výkon 720 koní a točivý moment 770 Nm.  Je umístěn uprostřed auta. 

Novinka navazuje na modely 488 GTB a 458 Italia. Oproti předchozímu 488 GTB má však vyšší výkon a zároveň sníženou hmotnost. Auto váží 1330 kg (suchá hmotnost). 

Novinka navazuje na modely 488 GTB a 458 Italia. Oproti předchozímu 488 GTB má však vyšší výkon a zároveň sníženou hmotnost. Auto váží 1330 kg (suchá hmotnost). 

Řadí se pádly pod volantem, maximální rychlost je 340 km/h. Nový volant s menším průměrem má navodit lepší sepjetí s vozidlem.

Řadí se pádly pod volantem, maximální rychlost je 340 km/h. Nový volant s menším průměrem má navodit lepší sepjetí s vozidlem.

Design výchází z předchůdce, ale zapracovalo se především na aerodynamice. Jen řešení přídě zlepšuje přítlak auta o 15 % ve srovnání s 488 GTB, užší světlomety zase umožnily do těchto prostor zakomponovat nové otvory pro chlazení předních brzd.

Design výchází z předchůdce, ale zapracovalo se především na aerodynamice. Jen řešení přídě zlepšuje přítlak auta o 15 % ve srovnání s 488 GTB, užší světlomety zase umožnily do těchto prostor zakomponovat nové otvory pro chlazení předních brzd.

Vzadu zase najdeme žaluzie nad motorovým prostorem, připomínajícím řešení z legendárního modelu F40, které odvádějí horký vzduch od osmiválce. 

Vzadu zase najdeme žaluzie nad motorovým prostorem, připomínajícím řešení z legendárního modelu F40, které odvádějí horký vzduch od osmiválce. 

Design si Ferrari navrhlo samo, už dávno má vlastní designérské centrum a nespoléhá se na práci Pininfariny. 

Design si Ferrari navrhlo samo, už dávno má vlastní designérské centrum a nespoléhá se na práci Pininfariny. 

Přeplňovaný motor vychází z ostré verze předchozího modelu, tedy 488 GTB Pista. Zrychlení z 0 na 100 km/h je totožné, čili 2,9 sekundy. Zrychlení na 200 km/h je pak oproti Pistě o dvě desetiny horší, respektive 7,8 sekundy pro Tributo. Ale pořád o půl sekundy rychlejší než obyčejná 488 GTB.

Přeplňovaný motor vychází z ostré verze předchozího modelu, tedy 488 GTB Pista. Zrychlení z 0 na 100 km/h je totožné, čili 2,9 sekundy. Zrychlení na 200 km/h je pak oproti Pistě o dvě desetiny horší, respektive 7,8 sekundy pro Tributo. Ale pořád o půl sekundy rychlejší než obyčejná 488 GTB.

Více se o novince dozvíme na blížícím se ženevském autosalonu, kde bude mít premiéru. 

Více se o novince dozvíme na blížícím se ženevském autosalonu, kde bude mít premiéru. 

Je to mrštný supersport, kterému bude nejlépe na závodním okruhu, ale je to jinak auto určené pro běžný provoz. Motor má osm válců do V, objem 3,9 litru, výkon 720 koní a točivý moment 770 Nm.  Je umístěn uprostřed auta. 
Novinka navazuje na modely 488 GTB a 458 Italia. Oproti předchozímu 488 GTB má však vyšší výkon a zároveň sníženou hmotnost. Auto váží 1330 kg (suchá hmotnost). 
Řadí se pádly pod volantem, maximální rychlost je 340 km/h. Nový volant s menším průměrem má navodit lepší sepjetí s vozidlem.
Design výchází z předchůdce, ale zapracovalo se především na aerodynamice. Jen řešení přídě zlepšuje přítlak auta o 15 % ve srovnání s 488 GTB, užší světlomety zase umožnily do těchto prostor zakomponovat nové otvory pro chlazení předních brzd.
9
Fotogalerie

Ferrari F8 Tributo: Nové auto snů nebude jen elektricky kvílet, má řvoucí osmiválec

Ferrari představilo nový model Ferrari F8 Tributo. Ač se to teď všude jinde hemží elektromobily, tenhle snový spoťák pohání extrémně výkonný osmiválec s pořádným zvukem.

Je to mrštný supersport, kterému bude nejlépe na závodním okruhu, ale je to jinak auto určené pro běžný provoz. Motor má osm válců do V, objem 3,9 litru, výkon 720 koní a točivý moment 770 Nm. Je umístěn uprostřed auta.

Novinka navazuje na modely 488 GTB a 458 Italia. Oproti předchozímu 488 GTB má však vyšší výkon a zároveň sníženou hmotnost. Auto váží 1330 kg (suchá hmotnost).

Přeplňovaný motor vychází z ostré verze předchozího modelu, tedy 488 GTB Pista. Zrychlení z 0 na 100 km/h je totožné, čili 2,9 sekundy. Zrychlení na 200 km/h je pak oproti Pistě o dvě desetiny horší, respektive 7,8 sekundy pro Tributo. Ale pořád o půl sekundy rychlejší než obyčejná 488 GTB.

Řadí se pádly pod volantem, maximální rychlost je 340 km/h. Nový volant s menším průměrem má navodit lepší sepjetí s vozidlem.

Design si Ferrari navrhlo samo, už dávno má vlastní designérské centrum a nespoléhá se na práci Pininfariny. Design vychází z předchůdce, ale zapracovalo se především na aerodynamice. Jen řešení přídě zlepšuje přítlak auta o 15 % ve srovnání s 488 GTB, užší světlomety zase umožnily do těchto prostor zakomponovat nové otvory pro chlazení předních brzd.

Více se o novince dozvíme na blížícím se ženevském autosalonu, kde bude mít premiéru.

Určitě si přečtěte

Články odjinud