Spomínam si na popis R5 pre rely v časopise Svet motorov. "Mestské vozítko s akceleráciou nášlapnej míny."
Ja si zase pamatuju recenzi R5 s tehdejsi nejslabsi moznou motorizaci (to byla nejaka sedmistovka nebo co) - “je jedno kolik jak hodne slapete na plyn, z letargie ho to nijak neprobere”.
Myslím, že začali trend s prerábaním mestských vozítok na súťaže. Príkladom je napríklad dnešný Yaris.
Nerozumiem, prečo na väčšine týchto konceptov musia figurovať nezmyselne veľké kolesá s tenkými pneumatikami... však také obrovské, ako sú tu, to už ani pekné nie je, a praktické vôbec (veľké neodpružené hmoty)...
Inžinieri asi vedia, čo robia šéfe. nepleť sa im do roboty, ako konšpiratori virológom. tvar maju taký asi kvoli ekonomike jazdy, ale kludne si možeš ist zajazdiť napríklad tour de france na fatbiku(rozumej bicykel s hrubými pneu).
Za uzkej profil a vetsi kola muze vetsinou snaha o nizsi valivy odpor, za obrovska kola daleko casteji designeri.
Trošku nejasne som sa vyjadril, nemyslel som "úzky profil", ale "nízky profil"...
Tak to je obvykle na adresu designera.
{{values.description}}
Jak zálohovat fotky z mobilu
Velký test levných chytrých hodinek
Test 16 powerbank s kapacitou 10 000 mAh
Ověřené aplikace pro vzdálenou podporu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.