To je spíš jako "hodíte mi něco k sousedům, hodím něco k vám, protože to už je moc blízko", nic víc. Možná by pár cílů trefili, ale Rusáci samozřejmě (pokud se jim to ještě odlepí od pavučin) víc.
Na tohle téma byl výrazně lepší článek na seznam zprávách. Tady bych asi doporučoval zůstat u lehčích témat. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahrani...sku-271216
S tím souhlasím. Sem se to nehodí.
no neviem, spoliehat sa na armadu, ktorej najviac pouzivana zbran je biela vlajka...
O tom teda nevím, ale jestli by měla být moje volba extrémní pravice ci extrémní levice, tak radši ta pravice. A cítí to tak hodně lidí - evidentně i v USA, jelikož je Trump teď už 100% ultranacionalista. Snad ví jeho tým, co dělají.
strana, ktora v 30rokoch prevzala v nemecku moc a zaviedla fasizmus, sa volala Národnosocialistická nemecká robotnícka strana (NSDAP). takze ta ideologia, ktoru ukrajinci prevzali pocas WW2 a ktora u nich dnes tak frci, je povodne lavicova. az komunisti z ideologickych dovodov zacali stotoznovat fasizmus a ultrapraviciarstvo.btw, ak je objektivne niekto ultra laviciar, urcite sa s tym "ultra" nebude identifikovat, bude sa povazovat za priemerneho laviciara. ale praviciara, ktory je blizko k stredu, bude vnimat ako ultrapraviciara. jednoducho relativna vzdialenost. a takto je to nejak aj s tym Trumpovym ultranacionalizmom.
NesmyslY. V Německu zavedli nacismus což je varianta fašismu a ten má úplně jinou definici než uvádíte.Ukrajinci ji vůbec nesplňovali jen si naivně mysleli že jim Německo pomůže se rusů zbavit
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 20:49
Za první republiky bylo ČSR značně orientováno na Francii, první ministři obrany byli Francouzi, na generálním štábu byli Francouzi, na ministerstvu obrany byli Francouzi, Milan Rastislav Štefánik měl Francouzské občanství, ministr zahraniční a pozdější prezident Beneš byl Frankofil; ČSR s Francií měla několik obraných a bezpečnostních smluv a když jsme Francouzskou pomoc potřebovali, tak nám odpověděli, že kvůli ČSR nepůjdou do války a za našimi zády se domluvili s nacistickým Německem na rozbití ČSR. ..
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 15:21
Máme vlastní zbrojní průmysl a partnerství můžeme uzavřít třeba s Polskem, možná i se Slovenskem až tam nebude Fico. Ale jaderné hlavice nevyrobíme, na to fakt nemáme kapacity.
Slovensko ne. Slovensko nas zradilo v roce 1939, kdy se odtrhlo od Ceskoslovenska, zalozilo si svuj fasisticky slovensky stat a dalo se do spolku s nackama. Na prelomu let 1944-45, kdyz uz bylo jasne, ze nackove to maji spocitane a jejich treti rise konci, tak Slovaci zradili i je. Po Sametovce 89 byli furt ukrivdeni, stale se jim na spolecnem state neco nezdalo, chteli samostatnost, ale se zachovanim financnich dotaci z Prahy. Ve zpravach CT to tehdy kdosi trefne nazval, ze "Slovaci chteji samostatnost, ale s ceskou pojistovnou za zady."Ted zase zrazuji EU a NATO a koukaji po Putinove naruci.Jsem zvedavej kdy zradi i toho Putina, az se mu prestane darit a bude jiste, ze konci.Takze, co se me tyce, budme radi, ze jsme se rozdelili.Nicmene kazdy Slovak, ktery chce zit u nas a podporuje nase setrvani v EU a chce budovat nasi zapadni demokratickou a liberalni "pevnost Evropa", je u nas pochopitelne vitan. :)
Pozor, tady musím Slováků zastat, že Slovensko k tomu bylo DOTLAČENO, vydíráním ze strany nacistckého Německa a fašistického Maďarska a Rumunska, Polska a Ruska kteří hrozily rozparcelování Slovenska mezi Maďarsko a Rumunsko a i Rusko (k Ukrajině) a Polsko. ..
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 15:54
Zjistete si jak se samostatne fasisticke Slovensko chovalo ke svym obcanum zidovskeho puvodu, jak se samostatne fasisticke Slovensko zachovalo vuci Polsku, atd.... a pak si sam zodpovezte, zda k takovemu jednani opravdu bylo jen dotlaceno vnejsimi silami.
Na to mohu fundovaně odpovědět, NAPROSTO STEJNĚ, jako jinde v Evropě V TÉ DOBĚ; Slovenská fašistická vláda byla "loutkovou" vládou, tak jako ta protektorátní BM protektorátu. ..
Názor byl 3× upraven, naposled 10. 3. 2025 16:08
Vazne chcete tvrdit, ze tohle delala ceska protektoratni vlada slozena z Cechu? Budte sam k sobe uprimny.https://www.sme.sk/c/278654/slove...-smrt.htmlhttps://www.holocaust.cz/dejiny/soa/hol...38---1945/
Názor byl 2× upraven, naposled 10. 3. 2025 16:15
No, špinavých bomb z plutonia apod. ale vyrobíme dost bez kohokoliv. Proti teroru větším terorem.
To je sice pravda, ale to bylo kdysi a dnes je dnes. Pokud bychom soudili pouze podle minulosti a nikoliv podle dnesniho konani, tak bychom nemohli mit smlouvy s nikym.Francie i Velka Britanie si sve drivejsi selhani velmi dobre uvedomuji a prave z tohoto duvodu jej nebudou chtit opakovat.
Jenom o příspěvek výše jste na základě minulosti odsoudil Slováky.Že se chtěli v euforické době oddělit, to bych jim za zlé neměl, krom toho to není současnost už 35 let.
Co se tyce Slovenska, ja prece zminil i aktualni soucasnost, viz. Fico.Na zaklade aktualniho jednani Slovenska snad muzete rict, ze se Slovensko ze sve minulosti nejak poucilo?Sam si na to odpovezte.
Názor byl 2× upraven, naposled 10. 3. 2025 16:06
Nepoučilo. Ministr řekl že se okupaci nemá bránit. Okupant sám odejde...Boji se rusů tak jim lezou do zadku Vítali by je borovickou
No právě, jediný kdo nám chtěl reálně materiálně pomoci tak bylo USA, zbrojním materiálem dopravovaným přes Rumunské království, ale mohli dát/půjčit jen 500 tun denně s tím že ČSR potřebovala pomoc více jak 5.000 tun denně zbrojního materiálu, Rusku bylo, průměrně (po dobu druhé světové války), dodáváno více jak 10.000 tun denně (dar/půjčka) bez USA by Evropa nebyla osvobozena a o tom to vše bylo a i dnes je. !!
Názor byl 3× upraven, naposled 10. 3. 2025 17:40
Je to tak, nebyli bychom bez kooperace Spojenců, přinejmenším spojení USA a Ruska a logistickým operováním metodou "kleště na Wolfiho" (dvě hlavní fronty). Na to Reich už neměla kapacity
Tak pozor, pozor ty dvě fronty Itálii a dvě následující fronty ve Francii, tak zachraňovaly Evropu od té druhé katastrofy a to rudé. ..
>> Americké jaderné zbraně jsou v Evropě rozmístěny v rámci programu NATO Nuclear Sharing, kde o jejich použití rozhodují výhradně USA, byť po konzultacích s hostitelským státem. V případě francouzského deštníku by však rozhodnutí zůstalo výhradně na bedrech francouzského prezidenta..Jaký je v tom rozdíl, minimálně v současnosti? trump udělá, co uzná za vhodné, takže bych na nějaké konzultace moc nesázel...
Včera bylo pozdě. Z USA je kvůli dvojce Trump a Musk naprosto nedůvěryhodný partner, Evropa se musí o svou bezpečnost postarat sama.Každopádně vsadím se, že Trump nevydrží do konce tohoto roku.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 14:54
To už mala robiť roky a de facto to aj robí veď štáty majú prispievať do NATO 2% HDP. Takže sa čudujem, že za také veľké peniaze čo tam roky tečú nemáme obranyschopnosť.
2% jsou za soucasne situace prilis malo.Rusko na zbrojeni vydava 7-8%. (+ dalsi procenta, ktera zustavaji skryta)USA priblizne 3.5%. Polsko cca. 4-5%.https://www.novinky.cz/clanek/valka-n...e-40508882
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 15:51
To je síce pravda, ja som dokonca niekde zachytil informáciu, že Rusko dáva na zbrojenie 10% HDP.Ale tiež je pravda, že HDP Ruska je cca na úrovni Talianska, takže ak by EU dávala čo len 2%, musí to byť v absolútnej čiastke viac, ako dáva Rusko.Veď si len spočítajte spomenuté Taliansko, Francúzsko, Nemecko, PL, CZ, Benelux, Pobaltské štáty ...
Jenže zbraně vyrábějí levně
Právě že ne 🙂 protože korupce...
O vlastní bezpečnost se vždy musí každý postarat sám. Nelze bezdůvodně spoléhat na to, že to udělá někdo za vás.Jdete do sebe. Příspěvek bez urážky a vytahování, to je u vás pokrok. Dobrá práce!
Zase na druhou stranu má asi USA v Evropě přece jen nějaké obchodní zájmy, které by možná i někomu nedůvěryhodnému za velkou louží stálo za to chránit i za cenu použití vojenské síly. Např. jak by se asi Elon Musk tvářil na to, kdyby mu Gigafactory u Berlína obsadila ruská armáda, pokud by ji EU sama nedokázala ubránit? 😉
Élonovy továrny v číně jsou v podstatě též okupované diktátorským režimem- a vadí mu to? Spíš tenhle režim sám chce zavést v usa...
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 17:43
Nejspíš tam bude přece jen nějaký rozdíl, že si pro výstavbu Gigafactory nevybral Rusko, ale Čínu. Pro inspiraci by snad byl vhodný film "Švéd v žigulíku", pokud ho ještě neviděl.Jinak jsou tady i jiné americké firmy, které tady zřejmě mají své zájmy a také zkušenost z Ruska, např. McDonald. 😉
Hmm a ty by si chtěl být důvěryhodný partner pro bandu socialistických parazitů co zatímco ty jim platíš obranu si zvesela budují socialismus, čímž si i ničí ekonomiku a jde to jen proto že aspoň nejen že obranu jim platíš ty, ale ještě si kupují energie od společného nepřítele?
Uvítala bych pár střel a základnu na našem území, hned bych se před ruSSáky cítila bezpečněji.Snad amíci dostanou rozum resp. zbaví se Trumpa a jeho autistické cvičené opičky...
Robiť zo seba cieľ je v rozpore s tým čo považujem za bezpečnosť.
To moc chytré není, je to z vás cíl a sama to použít stejně nemůžete. lukašenko se taky radoval, že budou tyto zbraně v bělorusku, ale prakticky se na to může akorát tak jezdit dívat...
Nooo nevim kdo by nam neco takovyho sveril. Nenechali jsme si ted nekdy vyhodit do luftu nejakej sklad zbrani...
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 15:40
Záslužné připomenutí hrdinů Waffen SS! Cítit se bezpečně coby cíl jaderné hlavice, tohle neospravedlní ani to, že jste žena.
Hlupáku. V případě jaderneho konfliktu je jedno kde jste.Máte to spočítané
Nooo afrika a jižní amerika vypadají celkem bezpečně… I když je pravda že hroutící se ekonomika i tam způsobí dopady. Například hladomor.
Asi dlouho to tu někteří lidé neměli...
Strely davaji smysl na ponorkach. Pozemni zakladny budou prvnim cilem...
Možná by šlo rozmístit strategické ponorky v některých přehradách, pokud by na to měly dostatečnou hloubku, a nehrozilo jejich odhalení ani při nízkém stavu vodní hladiny ... 😁
Jo 😀
Použití jaderných zbraní je v Evropě nemožné, Trump není diktátor, ale Americká vojenská elita nedovolí rozpoutání jaderné války a na našem území byly jaderné a chemické zbraně (sám jsem je viděl) a Rusáky - komunisty to neochránilo a i kdyby měla Ukrajina jaderné zbraně, tak by jí to nepomohlo před napadením Ruskem, neboť NIKDO si v Evropě NEDOVOLÍ použít jaderné zbraně, tak jako si nikdo nedovolil, za druhé světové války, použít chemické zbraně, takže jaderné zbraně jsou na nic. v tomto kontextu bych rád podotknul že až do roku 2021 jsme Rusku mimo jiné dodávali radioizotopy i na výrobu jaderných zbraní z našich jaderných elektráren. ..
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 3. 2025 10:12
Už to mělo dávno být spolu a anglickými.Není jich moc ale stačí to. Rusové mají apetit jako H....
"ale ve srovnání s Ruskem, které jich má přes 5500, jde o zanedbatelný arzenál"Nemuselo by to tak být. Důležitá je také schopnost dopravit hlavice na místo určení. Pokud bude Evropa chráněná protileteckými a protiraketovými systémy snižuje se schopnost protivníka dopravit jaderné hlavice na území Evropy. Pokud bude Evropa disponovat vyspělými raketovými nosiči snižuje se schopnost protivníka zničit tyto střely před dosažením cíle. Velké množství cílů může být zničeno i střelami s konvenčními hlavicemi, jen musí mít Evropa tyto střely k dispozici.Všechno je řešitelné jenom chtít. V tom je ale ten největší háček, zda se Evropa skutečně chce bránit nebo zda zůstane jen u slov.
Problém je, že Rusko má rakety ktoré naša protivzdušná obrana nevie zničiť a my máte také ktoré Rusko dokáže zničiť. Takže tu ťaháme za kratší koniec.
A právě to by se mohlo změnit ale muselo by se chtít. Nebo Evropa nemá tak kvalitní techniky a inženýry jako Rusko? Samozřejmě že má, a lepší. Evropský průmysl není tak výkonný jako ruský? Samozřejmě že je výkonnější. Evropa nemá tak dobré vědce jako Rusko? Samozřejmě že má, a lepší. Jenom chtít, o tom to celé je. Musí to samozřejmě také někdo zafinancovat. V Rusku to financuje stát, Evropa kdyby chtěla potřebné zdroje také najde, jen musí být politická vůle.
Samozrejme mate pravdu.
Samozrejme má. Ale tu je problém ten, že sa miliardy investujú do zbraní ktoré pri najlepšom scenári skončia zaprášené v sklade pri najhoršom zničia zem.Ja by som tie miliardy videl radšej v školstve alebo zdravotníctve. To nás posunie určite viac ako zbrane ktoré nič dobré nepriniesli. Ak by bolo na mne tak jadrové zbrane by boli zredukované celosvetovo na absolútne minimum a aj to len na použitie nevojenského charakteru. (Ochrana planéty pred meteoritom, atď...) A ešte k tomu čo Rusko má a Európa nemá samozrejme v technike a zručnostiach sa môžeme rovnať problém je, že Rusko má niečo čo Európa nie a to sú gigatické nerastné zásoby komodít. Viete ja nie som zástanca vojny ale to čo sa dnes deje v EÚ je na hlavu. India kúpi plyn od Ruska potom ho predá USA a USA ho predajú do Európy a z Európy ho kupuje aj Ukrajina. Pritom nám Slovákom zastavili kohútik z Ruska lebo nechcú nakupovať ich plyn. Tak radšej kupujú ten istý plyn 10x drahšie a ešte z násobne vyššou ekologickou stopou ako keby šiel cez rúru.... a ak takéto nelogické kotrmelce sa budú diať v Európe komu my chceme konkurovať keď si pílime konár sami pod sebou a namiesto ručnej pílky na drevo sa načahujeme po tej motorovej.
Musite presvedcit Putina aby prestal zbrojit. Pak budeme moct omezit zbrojeni i my. Zatim se Putin verejne chlubi tim, ze Rusko zbroji vic nez to dokaze cele NATO dohromady a take tim, ze Rusko vyviji neustale nove jaderne rakety.Do te doby, nez se vam podari Putina presvedcit aby s tim svym zbrojenim prestal a radeji zacal penize davat to skolstvi a zdravotnictvi, tak nam holt nezbude nic jineho nez zacit poradne zbrojit abychom Putina odradili od dalsich vyboju.
Pokud nebereš civilizaci jako něco dobrého, tak máš pravdu a nic dobrého nepřinesly.
Holt musime se pustit do vyvoje obrannych prostredku. To neni zadne neresitelne zadani. Mame k dispozici vic prostredku i vic chytrych lidi nez ma k dispozici Rusko, takze je to jen otazkou odhodlani.
Obrana je vždycky funkční jenom s nějakou pravděpodobností. I když zlikvidujete 90 % raket, tak statisticky stačí poslat 10-20 a alespoň něco projde. Druhá věc je, jestli někdo má takové množství těch obranných raket (třeba těch 10 tisíc).
Žiadny jadrový dáždnik nie je potrebný. Potrebný sú rozumní politici ktorý sa vedia dohodnúť rešpektovať dohody a dodržiavať ich. To nám dnes vo svete chýba ako soľ.
souhlas, ale co kdyz takova protistrana neni??
Tak to nevylučuje moju druhú vetu.
Ty vase "myslenky" jsou nerealna utopie. Je to jen vykrik typu.Kdyby vsichni lidi byli zdravi, nepotrebovali bychom zdravotni system.Kdyby vsichni lidi dodrzovali zakony, nepotrebovali bychom policii.
No až tak nereálne to nie je stačí aby ľudia volili rozumne a nie podľa toho kto má krajší úsmev na bilboarde.
Jak to chcete zařídit v ruSSku, Severní Korei a muslimských zemích? Dokud se tam nezbaví nenávisti vůči nám a agresivních výbojných choutek, musíme mít silnější obranu než oni útok.
Nechápeš ho. On chce "mír".
A má ohnutá záda, chápu ho 🙂
Vojna nie je film. Kde každý hrdina prežije a všetko ide ako je napísaný scenár. Verte mi nechcete zažiť vojnu. A spoza klávesnice je každý hrdina problém nastáva ak sa stretnete s realitou.
Tady přece nikdo nic takového netvrdí.
Áno to snáď nie je zločin. A vy chcete snáď vojnu? Čítal som už veľa hrdinských komentárov ale v realite by ľudí čo chcú bojovať prešla chuť veľmi rýchlo....
Keď vidím, že niekto píše Rusko s dvoma S tak ani nemá cenu reagovať. Z najvyššou pravdepodobnosťou takýto človek nemá ani tušenie prečo vznikol konflikt na Ukrajine.
Ja len, že to nie je konflikt. To Rusko napadlo Ukrajinu, suverénny susedný štát, ktorému okrem iných malo garantovať územnú celistvosť - viď Budapeštianske memorandum. A Ukrajina sa bráni (logicky a správne, chvala bohu).
No, ne nadarmo se píše Russia, nebo azbukou Россия. To zcela inklinuje k psaní dvou "S" i u nás. Tedy po zkušenostech s posledním imperialistou, který se tu snažil usalašit.
Kdyby vsichni politici byli rozumni a dodrzovali by dohody, tak by svet byl prima mistem a nikdo by nepotreboval zbrojit a mit armadu na odstrasovani potencialnich nepratel.Jenze problem je v tom, ze vsichni politici nejsou rozumni a nedodrzuji dohody. Takze do te doby nez s tim vsichni zacnou, tak holt nam nezbyva nic jineho nez si svou bezpecnost zajistit poradnou silnou odstrasujici vojenskou silou, protoze kdo to nedela, realne dopada dle te zname prupovidky "Kdo odmita zivit sve vlastni vojaky, nakonec zivi vojaky cizi."
Dohodněte se s magorem, to nejde.
Rozumný politik, který se umí dohodnout a respektovat dohody. Pokud to není zcela protimluv, tak je to tak vzácný jev, že aby se takoví dva sešli na obou stranách rozdílných zájmů, je asi stejná šance, jako vyhrát Euromiliony. To se povedlo částečně za Regana a Gorbačova, ale pak přišel Černobyl, východní blok padl, Sovětský Svaz se rozpadl a žraloci, kteří nastoupili po Reganovi ucítili krev ve vodě a pokusili se soupeře zatlačit do bezvýznamné pozice. To se nepovedlo. Součástí dohod předtím bylo, že se Ukrajina vzdá jaderných hlavic a zůstane neutrální. Rusko se Západem měli být garanty bezpečí Ukrajiny. Jenže západ pak dohody nedodržel a pokusil se připojit Ukrajinu k EU a Nato, to vedlo ke stupňování napěti a později k současné situaci, kdy Rusko, které se necítilo povinno dodržet svu část dohod, využilo jaderné bezbrannosti Ukrajiny a Evropy a rozhodlo se anektovat částečně rusky mluvící oblasti, kde už tou dobou panovala se proevropskou vládou nespokojenost. Věřím, že Krim si dokonce v zpochybňovaném referendu skutečně připojení k RF odhlasoval. S oblastmi napadenými 2022 už je to o dost spornější. Každopádně by k ničemu takovému by patrně nedošlo, kdyby si Ukrajina jaderné hlavice nechala a kdyby všechny strany dodržely dohody. Takže doufat v dlouhodobé dodržování dohod je poněkud naivní. Obava z jaderné hrozby není nic hezkého, ale skoro 80 let pomáhala udržet mír minimálně v rozvinuté části světa. Války samozřejmě byly, ale nikdy ne v zemi, která měla jaderné hlavice. Z určitých důvodů USA napadly Afgánistán a ne Pakistán, i když se dobře vědělo, že Alkaida působí odtud. Takže jaderný deštník funguje. Otázkou je, jak moc jsou zastarálé francouzské hlavice dnes bojeschopné. To se nezveřejňuje. Je dost možné, že by je ruská nebo americká protivzdušná obrana dokázaly sundat ještě mimo své území. Pokud by USA vystoupilo z NATO, stává se pro nás stejnou neli větší hrozbou jako RF. A nezapomínat na Čínu.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 13:42
Netreba zabúdať na fakt, že Ukrajina mala problém s menšinami a to nie len tými zo strany Ruska ale aj Poľska a Maďarska. Maďari boli v diplomatickom spore s Ukrajinou práve kvôli menšine (ešte pred vojnou)A tiež netreba zabúdať kto finančne podporoval ten Majdan. Čo je tiež fakt a boli to priamo USA. Ale áno situácia je komplikovaná a riešenie bude zrejme zdĺhavé drahé a určite nie také, že budú všetci spokojní.
takove nazory si nech od cesty, my chceme valku za kazdou cenu. Vice zbrani, vice mrtvych. Proto musime zbrojit zbrojit a zbrojit. ( na obranu samozrejme 😁😁😁 at to vsecny ovce podpori )
V prvni rade musite vysvetlit Rusum, ze jsou hloupejma ovcema, ktery chteji valku za kazdou cenu, protoze Rusove neustale zbroji doslova pekelne. Nedelaji skoro nic jinyho nez je zbrojeni.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 14:07
Jinak zdrav pokakanku?
Co jsem si dokazal prostudovat na tema "francouzske jaderne zbrane", tak Francie ma ve srovnani s USA a zejmena s Ruskem vyhodu v tom, ze francouzske jaderne rakety a ponorky jsou ze vsech tech tri zemi nejmodernejsi. USA hovori o potrebe modernizace sveho jaderneho arzenalu a Rusko, ktere stale spoleha na sovetske rakety, modernizovat zkousi take, ale zatim se to Rusum realne prilis nedari.Mimochodem, cetl jsem, ze Nemci uz zacinaji vazne debatovat nad tim, ze by odstoupili od smlouvy o nesireni jadernych zbrani a take by se pustili do vyvoje svych vlastnich jadernych raket. Pokud by se timto smerem vydalo take i Polsko, tak by Evropa mela jaderne odstraseni docela na urovni. Uvahy na tohle tema jsou i v Polsku.Mimochodem, jestlipak vite, ze o vyvoji a vlastnictvi jadernych zbrani v 60. letech uvazovala i tak mala zeme jako je Svycarsko. Chteli si poridit dokonce az nekolik stovek jadernych bomb a raket. Pak se ale na zaklade referenda rozhodli, ze se radeji vydaji cestou velmi silne konvencni armady.
Francie si neni schopna vyresit vlastni problemy s imigranty ale chce resit svetovy mir? Pobavilo.
Francie, Nemecko, Svedsko - to jsou ukazkove priklady zvladnute migrace a perfektni socializace migrantu.
Tiež som toho názoru. Pomaly nie je dňa kedy by v správach nebol nejaký incident kde hovoria o terorizme migranta. Pardón tu sa tomu hovorí "kultúrne obohacovanie".
Jestli si o těch zbraních mohou rozhodovat Francouzi sami, co kdyby některé z nich poskytli Ukrajině za účelem odstrašení agresora? 😉
No, já být ukrajincem, veteránem z fronty, tak jen co bych nějakou hlavici dostal tak bych ji i použil. A to eu nechce.
Tak v podstatě by jim to nikdo vyčítat nemohl. Kdy jindy by to člověk měl použít než když ses jej silnější protivník snaží zlikvidovat. Akorát by pak z Ukrajiny asi stejně moc nezbylo... U jaderných zbraní šlo zkrátka o to odstrašovat natolik, aby je nepoužil nikdo.
A vypařit se s písní na rtech, přeptejte se třebas v Hirošimě.
Museli by vypovědět Smlouvu o nešíření jaderných zbraní.
Možno by to ale malo presne opačný efekt a miesto odstrašenia by sa dostali Ukrajinci a Rusi do ostrého vojenského konfliktu a potom by Ukrajine nepomohli ani všetci svätý na čele s USA. A myslím si, že by to bol koniec planéty. Takže asi tak.
Snad by to konec planety nebyl, pokud by to dopadlo jako ve filmu "Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu".
Zastánci jaderné války by se měli seznámit s počtem dělených hlavic jedné jediné ponorky, třebas třídy Ohio.
On je tu někde přítomen zastánce jaderné války? A mohl bych ho prosím vidět?...
Z vtm je politický občasník.
Pokud Le Pen v budoucnu nevyhraje, tak se Francie se nevydá cestou proruské politiky a rozbití jednoty EU a NATO. Co se týče jaderného odstrašení, velká část ruské populace a průmyslu je soustředěna v několika oblastech – hlavně v evropské části Ruska. To znamená, že i relativně omezený jaderný úder by mohl mít pro Rusko katastrofální důsledky. Čili počet hlavic, které vlastní, dokonale zablokují choutky východního zabijáka.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 12:07
Rusi fungují jinak, ti co zbudou se neuvěřitelně naserou a zasypou nás svými jadernými raketami, podle hesla "za každou jednu deset našich".Tohle uvažování by mělo smysl jenom kdyby většina evropských států měla své vlastní jaderky a byla jednoznačně rozhodnutá je poslal všechny najednou. Ale mají je jen dva státy a i kdyby je měly všechny, Orbán by řekl že proti Rusku nikdy, Fico že bere ropu a nechce ji mít radioaktivní, Italové a Rakušané by se o tom donekonečna rozhodovali na nejbližších 80ti jednáních a Portugalcům a Španělům by to bylo fuk, protože to je daleko.
Zaujímavá je teória, že ak by vyhrala Le Pen tak by robila proruskú politiku.Mne sa zdá z jej vyjadrení, že naopak v prvom rade jej vadia problémy ktoré má Francúzsko doma a o ktoré sa terajšia garnitúra nestará. Ale podľa mňa je už pozde. Francúzsko doplatilo na svoju promigračnú politiku podobne ako iné západne krajiny a dnes už niet cesty späť. Rusko je obrovské samozrejme najhustejšie je v Európskej časti avšak to neznamená, že nejaký útok na túto časť by vyradil Rusko z prevádzky. A netreba zabúdať ani na fakt, že kým by doletela raketa z Francúzka (keby aj z Poľska) do Moskvy tak z Ruska by ich doletelo 30x viac. Rusi majú niečo čo iný nie a to je hypersonický nosič. Čiže tu ťaháme tiež za kratší koniec. Bohužiaľ realita je taká, že vojenské technológie ktoré má Rusko sú jednoducho lepšie resp. modernejšie a silnejšie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.