Ja myslim, ze fyzikove by si s tim jiste poradili. Ikdyz... Prijde mi, ze jim schazi rozhled a tvurci mysleni, ktere treba maji analytici nebo programatori nebo nekteri mistri v oborech. Jsou pripady, kdy tvrdi, ze lod nebo auto se nemuze pohybovat rychleji nez vitr. Ale realita dokazuje opak. Jenze vitr tady dela jen zrychleni a rychlost tedy omezuje jen velikost treni. Nebo jine pripady.Kdybych chtel vychylit kamen, tak se snazim narusit 2/3 sirky drahy. Vyuzit i toho, ze pri zametani se vytvari mala vrstva snehu a tu mu vmest do cesty do te jedne tretiny, kterou nemetu.
Pripadne mit druheho zametace, ktery to prave hrne na jednu stranu po te, co to rychle poskrabu.
A jeste by mohlo byt zajimave vyuzit snehu od brusli. Jestli to neni zakazane. Nahrnout snih do drahy.
Tani ledu tam podle mne nema zadny vyznam. Kamen je dost tezky, aby klouzal po cemkoliv. Naopak, hladky povrch mu jen pomuze. Protoze se dotyka velkou plochou, tak to nejspis nema vyznamnejsi vliv.
Co by mohlo byt zajimave, je ta teorie se smerem skrabancu. Zkusit kolme, sikme jeden smer, druhy smer, oba smery - vytvorit ostny, obloucky, kruhy. Ale opet, jestli se dotyka velkou plochou... Pak maji jen vyznam jen vetsi plochy, sekrabany povrch a zvyseny povrch pomoci snehu ( a i snih mozna je hned smeten).No, vzdyt se to do dnes nasimulovat i v podstate realnem case. Staci tam pridat fyzikalni chovani jednotlivych pixelu. Jen je treba zajit za nekym, kdo takove simulace dela a ma vse pripravene a nemusi si cely program psat od zacatku.