Geneticky modifikované viry zlikvidovaly smrticí bakterii vzdorující antibiotikům

Názory k článku

Jarda.abc  |  14. 05. 2019 12:26  |  Microsoft Windows 7 Chrome 70.0.3538.102

Geneticky modifikovaní jedinci zlikvodovali ... . A co zlikviduje ty geneticky modifikované viry, kteří nemají přirozené nepřátele?

cernakus  |  14. 05. 2019 21:22  |  Microsoft Windows 10 Chrome 74.0.3729.131

Tohle nevidím moc rád. Bakteriofágy americkým a britským mudlům do pracek nepatří. Sověti věděli, proč tu technologii (byli průkopníky a stále jsou v tomto výzkumu daleko přede všemi ostatními) nikdy nevyváželi.Pokud je pacient v plně kontrolovaném prostředí, jedná se o nouzovku a nejde o komerční bázi, tak je riziko virové mutace nízké, ale mám důvodné pochybnosti, že by to ryzí kapitalisté z USA a Británie nechtěli rozšířit i mimo kontrolované prostředí a pacienta.
Když se slečna zbaví té baktérie a rozhodne se nedoléčovat bakteriofágy (v SSSR je po úspěšné léčbě vždy likvidovali antivirotiky a pacient byl v preventivní karanténě i roky, aby byl sichr, že všechny modifikované bakteriofágy zhebly), tak s nimi bude běhat po světě a stačí jeden blbej mutagen a budeme mít problém. Protože zabít bakteriofága nebo jen zastavit jeho šíření je velmi obtížné (má odolnost zlatého stafylokoka a virulentnost chřipkového viru).To, že britští lékaři jsou fakt nezodpovědná hovada dokazuje i to, že tohle riziko podstupují kvůli defektnímu organismu, který je stejně mrtvý tak jako tak (transplantace u cystické fibrózy jen prodlužuje utrpení o 5 -10 let).