Geny pro bílou kůži jsme podědili od Afričanů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

22. 10. 2017 14:03

Všichni jsme z Afriky.Omezenci se vždy potřebují vymezovat.

17. 10. 2017 21:16

Ještě nedávno se zde psalo, že bílou pleť máme po neandrtálcích. .... Nemáme třeba bílou pleť od marťanů?

17. 10. 2017 18:34

A mě zajímá proč při křížení bělocha s jinou rasou vždy ta bílá prohraje a děti nejsou bílé, ale vždy ztmavnou.

17. 10. 2017 15:58

Gen pro
"bílé vzdělání, pracovitost, schopnost plánovat v delších časových úsecích, myšlení…" se vzal kde?

Anonymizovaný  |  17. 10. 2017 14:26

„Neexistuje nic takového, jako je africká rasa.“
a existovala niekedy? Lebo ak na toto potrebovala mínať peniaze, aby zistila že neexistuje africká rasa, potom jej stačilo zaslať učebnicu biológie ZŠ, aby zistila, že existuje negroidná rasa. A tá nie je len na tmavej koži, tmaví sú aj Indovia, ale aj na základe iných znakov, ako napr. široký nos a pod. Africká rasa. Zistila že nexistuje niečo o čom nikto nikdy netvrdil, že existuje, africká rasa...

17. 10. 2017 13:24

Lidská bíla slovansko árijská rase je na planetě Zemi několik desítek miliónu let. Černá a žlutá rasa (Černoši a Asiati) jsou na zemi cca 30000 (třicet tisíc) let. Byli sem doveženy po vesmírných válkách.

17. 10. 2017 12:15

Tak jsem sledoval Spacetime Odyssey a tam to berou tak, že máme v DNA příbuznost i s rostlinami.
Dokonce se DNA přenáší i mezi rostlinami a živočichy. Dokazovali to na slimákovi, u kterého probíhá, pohání ho fotosyntéza, kterou podle nich převzal do své DNA z DNA rostlin. A co se týče Afričanů. Jenom v Egyptě umře díky podmínkám ve slumech, více lidí než za 2. světové války. Jenom v Kahiře přibývá každý rok více než 1 milion lidí ve slumech bez pitné vody a elektriky. A ostatní egyptská velkoměsta následují.Takže máme opravdu co zachraňovat.

17. 10. 2017 11:28

"Potvrdili, že někteří Afričané jsou skutečně hodně tmaví."

17. 10. 2017 11:26

Na barvě kůže se nejvíce podílela evoluce. Tam, kde hodně svítí slunce, byly nejúspěšnější geny s tmavou kůží a ty s bílou postupně vymizeli. V oblastech, kde slunce tolik nesvítí se naopak prosadila světlá kůže. Tmavá kůže potřebuje 5x delší vystavení se slunečnímu světlu než bílá pro získání vitamínu D. I to je jeden z důvodů, proč se v USA černoši dožívají v průměru o 8 let méně než běloši, černoši umírají na nemoci spojené s nedostatkem vitamínu D. Barva kůže je dědičná, i v oblastech, kde slunce skoro nesvítí se černochům rodí černoši už po několik generací. Afrika není úplně černá, například faraoni měli stejné DNA jako běloši z Kavkazu.
Evoluce se také podílela na schopnostech lidí myslet. Tam, kde měli zimu, museli plánovat, organizovat, udělat si zásoby, postavit si obydlí. Spousty lidí, kteří toho nebyli schopni, nepředali své geny dál. Znám několik černochů, myslí v přítomnosti a nejsou schopni plánovat více než pár dní dopředu. Před několika staletími neznali černoši v Africe kolo, neviděli více než jednopatrovou budovu, neznali psaný jazyk a nikdy neviděli mechanizovaný nástroj. Nepotřebovali to. Rozdíli mezi rasami lze vidět i na statistikách v USA. Podle ministerstva školství jsou ve všech více 16000 školních obvodech běloši nepší než černoši. Neexistuje ani jeden, kde by to bylo naopak. Dokonce i bohatší černošské rodiny mají horší školní výsledky než 5x chudší běloši. 85% černochů, 80% hispánců a jen 30% bělochů pobírá nějaké dávky.

17. 10. 2017 11:19

takze ak sme sa evolucne vyvinuli z cernochov, sme evolucne nad nimi?