Pod značkou Harley-Davidson si většina lidí představí robustní motocykl s motorem, jehož hřmění je slyšet v širokém okolí. O to větším překvapením je nový produkt v portfoliu tohoto amerického výrobce, kterým je elektrické jízdní kolo Serial 1.

Pod značkou Harley-Davidson si většina lidí představí robustní motocykl s motorem, jehož hřmění je slyšet v širokém okolí. O to větším překvapením je nový produkt v portfoliu tohoto amerického výrobce, kterým je elektrické jízdní kolo Serial 1.

„Připravte se na změnu způsobu pohybu“ hlásá firma na stránce, na které se můžete přihlásit k odběru novinek. Kromě toho zde zjistíte, že oficiální představení je naplánováno na 16. listopadu v 10:00 našeho času a prodeje by měly zahájit na jaře roku 2021.

„Připravte se na změnu způsobu pohybu“ hlásá firma na stránce, na které se můžete přihlásit k odběru novinek. Kromě toho zde zjistíte, že oficiální představení je naplánováno na 16. listopadu v 10:00 našeho času a prodeje by měly zahájit na jaře roku 2021.

Serial 1 se má stát prvním elektrickým kolem v nové produktové řadě tohoto výrobce motocyklů se sídlem v Milwaukee. Harley-Davidson představil v loňském roce svůj první elektrický motocykl LiveWire, nicméně sériovou výrobu zatím komplikují problémy s bateriemi.

Serial 1 se má stát prvním elektrickým kolem v nové produktové řadě tohoto výrobce motocyklů se sídlem v Milwaukee. Harley-Davidson představil v loňském roce svůj první elektrický motocykl LiveWire, nicméně sériovou výrobu zatím komplikují problémy s bateriemi.

Firma zatím neuvádí příliš mnoho podrobností - neznáme tedy přesné parametry ani cenu. Dle dostupných informací se má jednat o kolo s elektrickým posilovačem, což znamená, že pohon je obstaráván částečně šlapáním, ke kterému další část energie dodává elektromotor.

Firma zatím neuvádí příliš mnoho podrobností - neznáme tedy přesné parametry ani cenu. Dle dostupných informací se má jednat o kolo s elektrickým posilovačem, což znamená, že pohon je obstaráván částečně šlapáním, ke kterému další část energie dodává elektromotor.

Z videa a fotografií publikovaných na sociálních sítích je evidentní, že firma sází na retro styl, přičemž se inspirovala ve svých vlastních ikonických motorkách. Kolo tam má černý rám se zlatými prvky, světlé pneumatiky a „vintage“ řídítka i sedlo.

Z videa a fotografií publikovaných na sociálních sítích je evidentní, že firma sází na retro styl, přičemž se inspirovala ve svých vlastních ikonických motorkách. Kolo tam má černý rám se zlatými prvky, světlé pneumatiky a „vintage“ řídítka i sedlo.

Své jméno bicykl dostal po nejstarším známém motocyklu Harley-Davidson Serial Number One. „Když Harley-Davidson v roce 1903 poprvé přinesl sílu na dvou kolech, navždy to změnilo způsob, jakým se svět pohyboval,“ říká obchodní ředitel společnosti Serial 1 Cycle Company Aaron Frank.

Své jméno bicykl dostal po nejstarším známém motocyklu Harley-Davidson Serial Number One. „Když Harley-Davidson v roce 1903 poprvé přinesl sílu na dvou kolech, navždy to změnilo způsob, jakým se svět pohyboval,“ říká obchodní ředitel společnosti Serial 1 Cycle Company Aaron Frank.

Celý projekt vznikl díky zapáleným cyklistům z firemních řad, jež navrhli elektrické jízdní kolo, které by z jejich pohledu mělo být hodné názvu Harley-Davidson. Firma následně rozhodla o založení nového subjektu, který se pod značkou Serial 1 má soustředit výhradně na tento segment.

Celý projekt vznikl díky zapáleným cyklistům z firemních řad, jež navrhli elektrické jízdní kolo, které by z jejich pohledu mělo být hodné názvu Harley-Davidson. Firma následně rozhodla o založení nového subjektu, který se pod značkou Serial 1 má soustředit výhradně na tento segment.

„Kombinace svobody a jednoduchosti jízdního kola s bezstarostnou radostí z elektrické energie umožní z elektrokol udělat perfektní řešení pro dojíždění v rámci města a rekreační jízdu.“ uvádí Harley-Davidson.

„Kombinace svobody a jednoduchosti jízdního kola s bezstarostnou radostí z elektrické energie umožní z elektrokol udělat perfektní řešení pro dojíždění v rámci města a rekreační jízdu.“ uvádí Harley-Davidson.

Odhaduje se, že celosvětový trh s elektronickými jízdními koly v roce 2019 překonal hranici 15 miliard dolarů a předpokládá se, že v letech 2020 až 2025 poroste ročním tempem více než 6 procent.

Odhaduje se, že celosvětový trh s elektronickými jízdními koly v roce 2019 překonal hranici 15 miliard dolarů a předpokládá se, že v letech 2020 až 2025 poroste ročním tempem více než 6 procent.

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

Harley-Davidson, který nevoní spáleným benzínem a nedělá kravál: výrobce motocyklů představil elektrické kolo

„Připravte se na změnu způsobu pohybu“ hlásá firma na stránce, na které se můžete přihlásit k odběru novinek. Kromě toho zde zjistíte, že oficiální představení je naplánováno na 16. listopadu v 10:00 našeho času a prodeje by měly zahájit na jaře roku 2021.
Serial 1 se má stát prvním elektrickým kolem v nové produktové řadě tohoto výrobce motocyklů se sídlem v Milwaukee. Harley-Davidson představil v loňském roce svůj první elektrický motocykl LiveWire, nicméně sériovou výrobu zatím komplikují problémy s bateriemi.
Firma zatím neuvádí příliš mnoho podrobností - neznáme tedy přesné parametry ani cenu. Dle dostupných informací se má jednat o kolo s elektrickým posilovačem, což znamená, že pohon je obstaráván částečně šlapáním, ke kterému další část energie dodává elektromotor.
Z videa a fotografií publikovaných na sociálních sítích je evidentní, že firma sází na retro styl, přičemž se inspirovala ve svých vlastních ikonických motorkách. Kolo tam má černý rám se zlatými prvky, světlé pneumatiky a „vintage“ řídítka i sedlo.
14
Fotogalerie

Harley-Davidson se pustil do elektrokol. Moderní stylové kolo odkazuje na první vyrobenou motorku

Pod značkou Harley-Davidson si většina lidí představí robustní motocykl s motorem, jehož hřmění je slyšet v širokém okolí. O to větším překvapením je nový produkt v portfoliu tohoto amerického výrobce, kterým je elektrické jízdní kolo Serial 1.

„Připravte se na změnu způsobu pohybu“ hlásá firma na stránce, na které se můžete přihlásit k odběru novinek. Kromě toho zde zjistíte, že oficiální představení je naplánováno na 16. listopadu v 10:00 našeho času a prodeje by měly zahájit na jaře roku 2021.

Harley-Davidson Serial 1

Serial 1 se má stát prvním elektrickým kolem v nové produktové řadě tohoto výrobce motocyklů se sídlem v Milwaukee. Harley-Davidson představil v loňském roce svůj první elektrický motocykl LiveWire, nicméně sériovou výrobu zatím komplikují problémy s bateriemi.

Firma zatím neuvádí příliš mnoho podrobností - neznáme tedy přesné parametry ani cenu. Dle dostupných informací se má jednat o kolo s elektrickým posilovačem, což znamená, že pohon je obstaráván částečně šlapáním, ke kterému další část energie dodává elektromotor.

Firma vsadila na retro styl, přičemž odkazuje na svůj první motocykl z roku 1905. I ten byl vlastně motorovým bicyklem, protože byl vybaven pedály a v případě výpadku motoru bylo možné dojet na vlastní pohon. Novinka má tak po svém starodávném vzoru černý rám se zlatými prvky, světlé pneumatiky a „vintage“ řídítka i sedlo.

image.png 
První Harley-Davidson z roku 1905. Foto: Harley-Davidson Museum, CC BY-SA 3.0

Elektrické kolo

Své jméno bicykl dostal po nejstarším známém motocyklu Harley-Davidson Serial Number One. „Když Harley-Davidson v roce 1903 poprvé přinesl sílu na dvou kolech, navždy to změnilo způsob, jakým se svět pohyboval,“ říká obchodní ředitel společnosti Serial 1 Cycle Company Aaron Frank.

Celý projekt vznikl díky zapáleným cyklistům z firemních řad, jež navrhli elektrické jízdní kolo, které by z jejich pohledu mělo být hodné názvu Harley-Davidson. Firma následně rozhodla o založení nového subjektu, který se pod značkou Serial 1 má soustředit výhradně na tento segment.

„Kombinace svobody a jednoduchosti jízdního kola s bezstarostnou radostí z elektrické energie umožní z elektrokol udělat perfektní řešení pro dojíždění v rámci města a rekreační jízdu.“ uvádí Harley-Davidson. Odhaduje se, že celosvětový trh s elektronickými jízdními koly v roce 2019 překonal hranici 15 miliard dolarů a předpokládá se, že v letech 2020 až 2025 poroste ročním tempem více než 6 procent.

Určitě si přečtěte

Články odjinud