Historický objev: Vědci pozorovali optický protějšek zdroje gravitačních vln

Názory k článku

marzipano  |  16. 10. 2017 22:26  |  Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.100

A proč vlastně gravitační vlny došly o 2 sec rychleji než světlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 10. 2017 07:17 | Microsoft Windows 10 Chrome 61.0.3163.100

To byla výstraha Aštara Šerena, že jste Ivošovi poslali málo peněz, takže nemohl načerpat dostatečnou vesmírnou energii na all-inclusive dovolené v zahraničí a tak vyhrála temná energie a zničila dvě neutronové hvězdy!Že se to ale stalo vlastně před 130 milióny let?! Bezvěrče, nepochybuj o Aštarovi, shoříš v pekle!!!!Mimochodem je zajímavé, že když "šmejdi" prodají předražený hrnce nebo vysavače v podstatě "jenom" cca desetinásobně, tak po nich jde ČOI, případně i policie atd.Ale když si založím "náboženskou organizaci", budu vykládat, že jsem ztělesněním vesmírného ducha ze souhvězdí Alfa Centauri a mým stoupencům zajistím posmrtné blaho výměnou za pozemské statky ku slávě Alfy, tak ne desítky tisíc - ale lidi mi mohou odevzdat celé svoje majetky, domy, dávat celé důchody, sloužit mi zadarmo jako otroci a nedostanou VUBEC NIC - ani ten vysavač nebo hrnec a policajti i úřady mi na to budou jenom salutovat!
Navíc tyhle s*ačky můžu klidně valit už do dětí a zajistit si tak další generaci "přisluhovačů" a taky všechno v pohodě...Osobně toto příliš nechápu