Holostream: první platforma pro snímání a přenos trojrozměrného obrazu v reálném čase

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 1

Názory k článku

avatar
13. 01. 2018 23:04

Dobře, že se na něco takového někdo podíval, o nic světoborného se však nejedná, jde jen o to že mezi 3D snímání a 3D zobrazování byla vložena možnost real-time, kde mě překvapuje jen jediné, a sice, že výrobci zařízení a především norma na to nemyslela. V podstatě se nikdo nezbýval tak běžnou věcí jako je 3D komunikace, např. "3D Skype", 3D co já vím, soudní přelíčení, důležitá firemní porada. Kdy šlo v podstatě jen o zmíněné zmenšení datového toku a úpravu transportních protokolů. Kodeky videa bych neřešil, stejně se stanou 2 další věci, propustnost sítě bude stále, větší a větší a za nějaký ten pátek ani lossless nikoho zajímat nebude, H.264 již dávno nahrazuje H.265 (hevc), kdy zase až takový zázrak to není, rozhodně ne tehdy, když nastavím kompresi (zahazování dat) až příliš vysoko (tedy snižuji kvalitu). I kodek hevc čekají nástupci, možná se stoupajícím výkonem CPU (čeká nás kvantová technologie za pokojové teploty, věřím v to), i vektorové počítání videa, kdo zná různé experimenty ví, že tento způsob je z hlediska dat nejúspornější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor