Hummer už nebude obrovský smradlavý auťák. Přijede jako elektromobil s výkonem 1000 koní

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 136

Názory k článku

03. 02. 2020 13:23

Bude to obrovský smradlavý... elektromobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 02. 2020 10:42

Takze spravia z poriadneho tereneho auta iba dalsie priemerne SUV ktore bude jazdit len po asfalte od nabijacky k nabijacke .... Alebo si bude zasebou tahat do terenu prives s diesel generatorom na nabijanie ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 02. 2020 09:52

Mne to dava smysl. Puvodni Hummer byl tezky, pomaly, neekologicky a brzo mu dosla stava. V tom vsem auta na baterky vynikaji. Takze za me palec nahoru :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2020 22:59

Původní Hummer, vznikl na základě vojenského speciálu a i když neoplýval zázračným zrychlením ani super spotřebou nikdy to nebyl účel proč toto vozidlo vzniklo. Původní H1 měl obrovský rozchod kol, aby mohl projet kolejemi po tanku, měl podvozek konstruovaný tak, aby měl prostupnost težkým terénem a velké náběžné úhly.
To co teď vznikne bude hračka pro pozéry, která bude mít s původním autem společný jen název.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2020 18:52

takže z kladiva se stane teplé kladívko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2020 17:35

Tohle je lež „je zcela bez emisí a nemá žádné hranice”, žádné E-Auto není bez emisí (hranice komentovat nebudu, lidé nejsou druhem bez hranic sami natož jejich výtvory). Začíná to už návrhem, modelováním (IT, 3D tisk), pak přijde výroba vozu, tedy karoserie, pohon a zdroj energie, zde připadá do úvahu baterie nebo vodíkový článek. Vše je fosilně zatíženo, plus se ještě může přidat dobíjení s podporou fosilních zdrojů (převaha v sítí, její stabilizace, vykrývání špiček). Na závěr poměrně komplikovaná a omezená recyklace či likvidace. Navíc mi v textu chybí to nejdůležitější a to je dojezd při maximální spotřebě tedy náročných terénních podmínkách, u těchto vozů je to velmi důležitý parametr. Samozřejmě plně zatíženého vozu, který poveze posádku a náklad jinak jde pouze o hračku pro zahnání nudy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2020 16:25

Ten titulek psal autor článku nebo nějaký jiný eko-fašoun?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2020 14:58

Smradlavý auťák může napsat jen pošuk co jezdí na kole. V rámci eko-fašismu z toho uděláme vibrátor...... Je smutné koukat kam toto všechno spěje. Už jen to že elektromobilita není vůbec ekologická. Už se těším až těmto bl*cům podraží cena za 1 KWh, což nebude zas tak dlouho trvat :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (37)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2020 12:24

A půjde taky dobře na odbyt.Jak USA v elektromobilech utíká světu se už nedá přehlédnout ani pod nátlakem zastánců přirozeného zničení lidstva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (67)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 02. 2020 12:07

Ano, to je ta správná cesta k elektromobilitě. Prodávat drahý, těžký kraskny, s výkonem milion koní. Jestli si tohle nekoupí každej druhej, tak už nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor