Hyperion XP-1 je auto snových parametrů: dojezd 1600 km, na stovce za 2,2 s a nulové emise. Už jezdí první prototyp

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

avatar
27. 01. 2021 23:33

Fuj to je zrůda! Fuj to je vodíkáč!
Proč je to z nuly na 100 pomaleší než Tesla Plaid?
Kterej kkot tomu přidělal vejfuky doředu i dozadu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2021 21:13

Auto co má penumatiky a brzdy nemůže mít nulové emise.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2021 11:35

Zní to velice dobře, zejména pak bufferování vyrobené energie do superkapacitorů, místo baterií. Pokud by se podařilo vyřešit problémy způsobu výroby a ukládání vodíku, mohla by to být cesta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2021 11:30

V článku chybí podstatná informace a to je výkon použitého palivového článku a kapacita baterie. Aby to ve finále pak nebylo tak, že auto je schopno maximálního výkonu po dobu 5 minut, než se vybije baterie a pak se bude ploužit rychlostí závodní fabie HTP, protože palivový článek větší výkon nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2021 11:22

Komentare tupych baterkomilcu jak vodik nedava smysl za 3, 2, 1...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2021 10:57

Už s těma elektro zmetkama dejte na chvíli pokoj, "dietky božie."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor